Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, January 01, 2011

GEMPAR: KARAM SINGH DAN KARPAL SINGH BERSAUDARA????


1. Satu video hangat di mana Karam Singh dalam keadaan mabuk mengarut telah tersebar di alam maya.  >>>VIDEONYA DI SINI<<<

2. Dalam video tersebut, Karam Singh telah berkata bahawa keturunan Orang Melayu bukan berasal dari Malaysia dan juga bukan datang dari Indonesia.

3. Setelah berkata demikian, dia telah membangkitkan kemarahan orang Melayu dan telah didesak dan diasak untuk memohon maaf dan menarik balik kata-katanya.

4. Ternyata pertimbangan diri memanglah rendah bila di bawah pengaruh air kencing syaitan. Nasib baik Karam Singh masih hidup dan tidak diapa-apakan.

5. Diharap Karam Singh lebih sensetif tentang Orang Melayu dan berfikir dua kali sebelum bercakap. Apa yang lebih penting adalah Karam Singh tahu dan sedar dari mana asal usulnya!!!

JPX

2 comments:

Anonymous said...

Karam Singh nilah yg menjadi lidah dan jurucakap Master DAP sebelum 2008 dgn pendedahannya, sekarang, mana ada bengali bangsat ni nak buat pendedahan. Wahai TV3 dan Farid Riduan sembelihlah orang Melayu ini, dan kamu akan menjadi bintang bila shj DAP dan anjing-anjingnya menjadi diktator.

Unknown said...

Memang betul dia dah minta maaf, tak mengapa dia berani kata itu ini tentang orang Melayu???

Kalau tak kerana bencinya dia pada Melayu tak mungkin dia akan berkata begitu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa