Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, December 26, 2010

GEMPAR: INDONESIA GUNA KHIDMAT BOMOH HITAM UNTUK KALAHKAN MALAYSIA????


1. Malam ini, jam 8 malam 11 Wira Negara akan turun menetang pasukan Indonesia dalam perlawanan akhir pertama Piala Sukuzi AFF.

2. Sudah pasti ini adalah ujian sukar bagi skuad muda negara. Namun kelebihan bermain di gelanggan sendiri adalah satu kekuatan dan boleh dianggap sebagai penentu corak permainan mereka esok.

3. Namun kelebihan ini akan menjadi sia-sia jika tidak digunakan sebaiknya. Hanya satu cara yang boleh memastikan kelebihan ini berguna kepada pasukan negara iaitu semua rakyat Malaysia hadir memenuhkan Stadium Nasional Bukit Jalil malam esok.

4. Sorakan, jeritan dan paluan genderang untuk Harimau Malaya sudah pasti akan membakar semangat pemain untuk beraksi sehabis baik. Ini sedikit sebanyak akan menggentarkan pasukan lawan.

5. Akan tetapi perlu diingat agar menjaga tatasusila dan adab sebelum, semasa dan selepas perlawanan. Dengan jangkaan 15 ribu tiket, kouta untuk penyokong Indonesia habis dijual keadaan pastinya sesak dan gamat dengan kumpulan penyokong ini. Sedikit provokasi pasti sahaja akan mengeruhkan persahabatan antara dua negara serumpun ini.

5. Dengan semangat dan doa dari Perlis hinggalah ke Sabah sudah pasti kejayaan akan menjadi milik kita. MALAYSIA BOLEH!!!

SERLAHKAN WAJAH YANG SEBENAR HARIMAU MALAYA!!!

JPX

3 comments:

Anonymous said...

hidup malaysia!!malaysia boleh!!!

Anonymous said...

Bomoh Indon boleh menangkan pemain?
Patut le Indon menang semua sukan di sukan oliampik tiap tahun.

MAMBANG TANAH

Wake UP! said...

Bacalah Ayat Qursi untuk melindungi diri dari apa sahaja ilmu hitam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa