Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, December 12, 2010

BUKTI PELIWAT "BERSAUDARA" : ANWAR, WIKILEAK DAN AHLI PARLIMEN AUSTRALIA




1. Apa kaitan yang paling besar boleh dikaitan dengan ketiga-tiga nama di atas??? Sudah tentu sahaja dengan cerita kehidupan seks mereka yang terlampau!!!

2. Anwar Sang Peliwat dibela oleh sahabatnya iaitu Ahli Parlimen Australia yang mana adalah pengamal dan penyokong cara hidup songsang. Manakala Julian Assange juga warga Australia, tersenarai dalam Orang Dikehendaki kerana salah laku seks yang telah dilakukannya.

3. Hari ini heboh oleh penyokong Peliwat di Malaysia kononya, Anwar adalah mangsa kepada kerja terancang musuh politiknya dengan mengenakan tuduhan liwat. Ini dibawa oleh sebuah akhbar Australia yang mendapatr sumber dari Wikileak.

4. Anda dapat lihat tidak bagaimana ini berkaitan???

5. Australia memang terkenal dengan cara hidup seks luar tabii. Malahan Terdapat Ahli Parlimen Australia adalah pejuang kepada PERKAHWINAN SEJENIS dan seks luar tabii. Buktinya, Micheal Danby, Ahli Parlimen Australia juga adalah seorang GAY dan memperjuangkan hak asasi berkaitan kehidupan GAY dan LESBIAN DI Australia. >>>CERITANYA DI SINI<<<

6. Manakala Julian Assange, penulis Wikileak juga seorang penjenayah seks yang dikehendaki kerana melakukan jenayah seks seperti mencabul dan jenayah rogol. >>> CERITANYA DI SINI<<<

7. Anwar Ibrahim pula, sehingga hari hanya mampu bersumpah kepada Angin, Pokok dan terlalu taukut untuk SUMPAH LAKHNAT kerana tidak meliwat Saiful Bukhari Azlan.

8. Jadi laporan bahawa ada kerja terancang untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim sama sekali adalah bohong dan sebenarnya kerja terancang pengamal seks songsang menyokong sesama sendiri!!!

9. Semua ini adalah kerjasama di antara kelompok yang memperjuangan cara hidup songsang dan pengamal seks luar tabii.

10. Anwar seorang Peliwat dibantu oleh Ahli Parlimen Australia yang GAY dan yang melaporkan berita palsu juga adalah PESALAH JENAYAH SEKS. Semua ini berkaitan dalam usaha mengelirukan dan menyembunyikan kejahatan mereka semasa sendiri!!!

11. Bukankah tanda akhir zaman adalah tipu daya berleluasa dan kaum sejenis mencintai sesama sendiri???

12. Ternyata, ANWAR IBRAHIM ADALAH TIPU DAYA AKHIR ZAMAN!!!

JPX

1 comment:

Unknown said...

Salam Jiwa Paradox ...

Minta izin linkkan bersama blog saudara bersama blog kami. Wasalam

Melayu Atas Pagar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa