Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, December 25, 2010

ANWAR DAN AZMIN BERKONGSI WANITA UNTUK MELAMPIASKAN NAFSU????


1. Sarawak sejak bergabung dalam Malaysia telah banyak pembangunan dan perubahnya. Ini adalah berkat usaha dan kerja kuat Barisan Nasional yang telah lama berkhidmat untuk semua hasilnya hari ini.

2. Namun semua ini akan menjadi rosak dan punah apabila ada tangan jahat dan idea kotor yang cuba untuk berkuasa di sana.

3. Pakatan Haram yang berusaha keras menjahanamkan Malaysia kononnya atas nama perubahan sibuk melaksanakan pelbagai proram fitnah dan menabur janji palsu.

4. Sebagai contoh Zulhaidah Suboh (bakal calon DUN Bekenu) yang kuat meyalak kononnya dia lebih baik dari semua manusia yang telah membuktikan Barisan Nasional adalah pemaju utama Sarawak.

5. Siapa Zulhaidah ini??? Anak kecil yang baru pandai menaip sudah mahu mendabik dada. Ternyata Zulhaidah telah menjadi "HAMBA SEKS" Anwar dan Azmin.

6. Moga-moga Zulhaidah cepat bertaubat dan minta maaf pada Kak Jijah kerana telah merlaka dirinya utk menjadi santapan Anwar....heheheh!!!


JPX

6 comments:

Wake UP! said...

Anwar dan Azmin ada mangsa baru. Tak cukup lagi ke bini Azmin yang dikongsi dalam 'threesome'?

Bahtera Merdeka said...

Salam Tuan,
Mohon link ke blog tuan.
Teruskan perjuangan.
TQ

Unknown said...

Bahtera Merdeka sudah dipautkan ke blog kecil ku ini..

Salam Perjuangan

Wong Pencen said...

Jiwa Paradox
Cubalah cari kemenangan dengan cara yang baik, tanpa FITNAH.

Wake UP!
Bangunlah berjuang untuk menumpaskan budaya FITNAH.

Bahtera Merdeka
Belayarlah untuk menjauhi kemungkaran FITNAH.

Unknown said...

Wong Pencen juga salah seorang mangsa liwat Anwar..hahahahah

Wong Pencen said...

Jiwa Paradox
FITNAH ni bukan perkara lucu. Bukan perkara untuk gelak-gelak. Lain kali bila nak bergelak ketawa dengan FITNAH, bayangkan dulu akan AZAB ALLAH.

Serba sedikit kebolehan dan kepandaian yang kita ada jangan sampai kita gunakan untuk mentertawakan HUKUM ALLAH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa