Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, November 20, 2010

SERAMBI MEKAH RUNTUH: PAS ANJUR PESTA PUJA SYAITAN???



1. Setelah banyak tahun kerajaan PAS di bawah pimpinan Nik Aziz Wali Selipar memerintah negeri Kelantan, namun ternyata mereka gagal.

2. Jolokan Serambi Mekah untuk negeri pimpinan Tuan Guru ternyata lebih indah dari rupa. Pemimpin dan rakyat pimpinan sedikit pun tidak melambangkan Serambi mahupun Islam.

3. Pok Nik Kluk Klek Wali Selipar juga mencipta gelaran Mursyidul Am Tuan Guru untuk menaikkan dan memaksa seluruh negeri itu memanggil dia dengan gelaran tersebut.

4. Jika sebelum ini, Pok Nik Kluk Klek sibuk memfitnah kerajaan BN sebagai kerajaan yang rasuah, ternyata Allah sendiri telah menunjukan bahawa Tuan Guru ini seorang yang kuat membohong dan kaki fitnah paling besar dalam sejarah Kelantan.

5. Lebih dari itu, Pok Nik juga sanggup bermain dengan hukum Allah bila sesuka hati mencipta fatwa-fatwa Islam semata-mata untuk kepentingan politiknya. Menuduh sesama Islam itu kafir sudah tentu bukan ajaran Islam bukan???

6. Terbaru dikesan Serambi Mekah ini bakal mengadakan pesta memuja syaitan bila mereka membenarkan satu konsert Black Metal diadakan di Kota Bharu. Jadi tentang bahagian mana yang Serambi dan tentang yang mana Mekahnya Kelantan ini??? >>>BERITA LANJUT DI SINI<<<

7. Kesungguhan Barisan Nasional untuk membantu dan bekerja untuk rakyat moga-moga Allah bantu untuk memastikan Kelantan terus makmur dan maju. PRU 13 rakyat Kelantan tolak Rejim Pok Nik yang penuh tipu daya dan dusta akhir zaman ini.

8. BN Menang, Rakyat Kelantan Senang!!!

JPX

5 comments:

d said...

ARTIKEL YANG MANTAP..

SAYA AKAN PROMOSI ARTIKEL INI DI BLOG SAYA..

Melayu CinDia
Blogger Gelombang Rakyat

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

Anonymous said...

YEYYYY LINGKOP NIK NAJIS!..ISLAM DI PERMAINKAN..TAYANG BONTOT DI AGUNG2KAN KEHKEHKEH

Anonymous said...

Yaaaa... betul,

"BN MENANG RAKYAT KELANTAN SENANG"

samalah di Kedah, TL yang dilancarkan oleh TPM:

"BN MENANG KEDAH SENANG"

Unknown said...

terima kasih Gelombang Rakyat!!!

Nik Aziz juga akan lingkop tak lama lagi, serambi runtuh hempap kepala dia...

Anonymous said...

Baguslah kalau demo dah sedar. Berjuanglah bersama UMNO . Lantik saja Dato Mustapaha Jeli tu jadi MB Kelantan akan maju wei .Percayo la cakap kawe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa