Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, November 17, 2010

DAP KOMUNIS DALANG JAMUAN KEK ANTI MENARA


1. DAP semakin biadap. Hari ini puak Komunis ini menganjurkan satu jamuan kek untuk meraikan sebulan penubuhan kumpulan itu di alam maya. >>>BERITA PENUH DI SINI<<<

2. Jamuan itu diadakan dibeberapa tempat di seluruh negara. Di Kampar Perak, ada pelajar dari Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR) dikesan terlibat. Namun pihak Universiti telah mengeluarkan amaran keras kepada pelajar mereka supaya tidak turut serta dalam jamuan tersebut.

3. Sudah pasti DAP dalangnya kerana pelajar UTAR adalah dari kaum Cina. Gerakan komunis telah masuk ke universiti dan mempengaruhi minda pelajar untuk turut sama dalam perjuangan jahat mereka.

4. Di sinilah perlunya pelajar ini didedahkan siapa DAP sebenarnya. Mereka perlu diberitahu dengan fakta yang lengkap apa yang telah DAP lakukan kepada negara ini. DAP menanam kebencian kepada pelajar dan sekaligus menjadikan pelajar ini lupa atau tidak tahu langsung asal usul mereka.

5. Tahniah kepada Kementerian Pendidikan yang telah menwajibkan matapelajaran Sejarah dan harap ada sukutan pelajaran mengenai PERISTIWA 13 MEI yang lengkap supaya semua pelajar tahu siapa DAP!!!

6. DAP seperti menjolok sarang tabuan. Jangan kejutkan harimau yang sedang tidur. DAP JANGAN CABAR MELAYU!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa