Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, February 17, 2016

MAT SABU BEKAL PEREMPUAN UNTUK MEMUASKAN NAFSU BATIN???!!!



Presiden Parti Amanah Negara (PAN), Mohamad Sabu (Mat Sabu) dan Ahli Parlimen PAS Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar dicabar menyaman individu yang mendedahkan kes khalwat Mat Sabu dengan Norma Abdul Halim di bilik 121, Hotel Perdana, Kota Bharu, pada pagi 31 Januari 1995.
Ketika itu, Mat Sabu adalah Naib Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat yang juga Ahli Parlimen Nilam Puri ditangkap berkhalwat dengan isteri pemandunya, Norma Abdul Halim.
“Saman jangan tak saman. Mahfuz pun failkanlah saman tu,” cabar facebooker pro PAS, Komander Abu Suffian dalam Facebooknya semalam.
Kenyataan Komander Abu Suffian berasaskan pendedahan daripada blog penadaritanahmelayu yang mendedahkan kenyataan Norma berkaitan dengan kes khalwat tersebut.
Kenyataan Normah didedahkan oleh Datuk Shamsul Najmi Shamsuddin dalam satu ceramah di Kajang pada tahun 2014.
“Dia (Normah) tidak ada cerita panjang, terus dia cerita.
“Waktu saya ditangkap (di bilik 121, Hotel Perdana, Kota Bharu) dulu (1995), saya tidak pernah berasa berdosa. Malah itu satu perjuangan dan saya mendapat pahala daripada Allah SWT.
“Kerana pada waktu itu, abang Mat Sabu, Mahfuz Omar dan rakan-rakannya mengatakan bahawa mana-mana perempuan yang solehah mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dan kalau dia bersuami, suaminya pun mendapat pahala Fisabilillah.
“Kerana itulah ustaz. Bukan itu kali pertama, kali kedua, kali ketiga, malah 20, 30 kali saya bersama-sama dengan Mat Sabu, “dedah ustaz Shamsul Najmi yang juga bekas Setiausaha Politik kepada Tan Sri Hamid Othman, Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, portfolio agama.--AIDCNews- 15/2/16 

7 comments:

Anonymous said...

Bila agama tafsir ikut otak sendiri. Sedihnya yg mmg tak logik pun ada yg percaya.

Anonymous said...

Ini syiah nya pegangan

Anonymous said...

Kita imbau kembali. Siapa yg pertahan Mat Saburit kalau bukan Niki Jis. Fitnah konspirasi dia keluarkan fatwa.

Anonymous said...

Tak heran mulut mrk mcm munafik.....

Anonymous said...

jgn kutuk mat sabu nanti dap marah..

Anonymous said...

patutla mat sabu kluar pas tubuh parti baru. mgkin ramai org pas tak suka dia sbb crita ni.

Anonymous said...

Allah maha mengetahui

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa