Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 09, 2015

ANWAR IBRAHIM GAY BOY ANTARABANGSA


Pelbagai alasan yang diberikan oleh keluarga Anwar melalui peguam-peguam bela mereka. Bermula dari cubaan menukar doktor yang berkhidmat di Penjara Sungai Buluh sehinggalah terbaharu, menggunakan alasan bahawa Anwar perlu segera dibawa ke luar negara untuk mendapat rawatan.

Persepsi negatif cuba ditimbulkan oleh keluarga Anwar apabila mereka turut juga memberikan alasannya bimbang tentang penggunaan ubat pelali yang akan digunakan oleh doktor tempatan apabila bius digunakan untuk operasi pembedahan Anwar kelak.

Peguam Anwar, R.Sivarasa mengatakan mereka tidak mempercayai sistem tersebut sebaliknya perubatan Anwar boleh dilakukan di luar negara enggan menggunakan kaedah atau sistem lain.


Menurutnya Sivarasa lagi, mereka tidak mempercayai sistem tersebut untuk mengadakan pembedahan di mana Anwar dalam keadaan lali akibat dibius dan sebagainya.

Kontras dengan keadaan seolah perlunya Anwar menjalani pembedahan di luar negara, Sivarasa turut menegaskan keperluan mendesak juga ketika ini ialah Anwar perlu mendapatkan fisioterapi intensif dan tetap.

Wan Azizah Wan Ismail turut menyokong dan berkata fisoterapi tersebut boleh membantu memberikan hasil keputusan yang lebih baik untuk pembedahan di bahagian bahunya yang didakwa amat kronik sekarang ini.

Ironinya Kementerian Dalam Negeri memaklumkan bahawa Anwar menerima layanan istimewa berbanding lebih 50,000 orang banduan lain di seluruh negara.

Keistimewaan lain termasuk menjalani rawatan fisioterapi oleh pakar, menemui Kesatuan Antara Parlimen (IPU) dan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (SUHAKAM) untuk melihat sendiri keadaan layanan yang diberikan kepadanya.

Kelebihan dan keistimewaan Anwar tersebut tidak termasuk lebih daripada 80 kali menjalani rawatan dengan kehadiran doktor dari hospital, penjara dan pakar Hospital Kuala Lumpur.

Anwar pernah gemparkan rakyat Malaysia dengan lakonan beliau di dalam penjara dahulu dan kini dilihat seolah-olah berbohong dengan pelbagai alasan sememangnya amat sukar diterima lagi. Itu belum termasuk isu dakwaan Anwar bakal disuntik dengan racun arsenik, HIV dan lain-lain cerita fitnah.

Anwar menjalani hukuman sejak Februari lalu kerana tuduhan meliwat bekas pekerjanya sendiri, Saiful Bukhari. Mungkin Anwar mula mencongak bahawa 6 tahun hukuman di atas kesalahan jenayah tersebut bakal hancurkan angan-angan beliau untuk menjadi Perdana Menteri.

8 comments:

Anonymous said...

mamat al juburit dan keluarganya ini tidak sudah sudah mahu menyusahkan dan menghuru harakan negara dengan isu sensasi yang bukan bukan..

Al Juburit laknatullah ini memang pembohong dan penipu pun
haBIS LEMBU, KELDAI DAN BAHGAL di Malaysia ditipunya termasuk sepat kering dan anak anaknya

ada baiknya mereka berhibur dengan lagu ini, supaya timbul keinsafan.. sila ke https://youtu.be/3zbbblfDs34

Anonymous said...

Bila laknatullah ni nak mampus?

kohlberg steven said...

ada sebab lain kenapa ber ia ia sgt nak berubat kat luar negara tu....bukan sebab kualiti rawatan perubatan dlm negeri yg sebenar nya.....tapi lebih untuk memenuhi keperluan sahwat sogsang nya jer tu...maklumlah dah lama sgt berehat di Buloh River Inn....
meronta ronta la si budak kecik tuhh...!!

Anonymous said...

Baka baka alhuboori akan mewarisi perangai dan moral yg cukup haprak.....kesian anak anak cucu dua nnti.....7 keturunan tanggung malu bahana atok mereja seorang penipu dan pembohong di Malaysia...anak cucu cicit tanggung bahana 7 keturunan. ....

Anonymous said...

bagi je la dia nak pi berubat ke luar negara tu, tapi buat perjanjian dengan dia. selama mana dia di luar negara, jumlah hari tsb perlu tidak boleh ditolak dari jumlah hari tahanan dia. Balik je ke Malaysia, then kena campur balik. 5 tahun, tetap 5 tahun, tak de kurang2nye.

kalau dia nak pi 1 tahun pun, balik campur semula 1 tahun tu. Kalau dia tak nak balik terus ke Malaysia pun, lagi bagus, lagi sihat dia di luar negara dgn geng2 gay dia tu.

Aman sikit Malaysia nie.

-art-

Anonymous said...

Betul lah tu...asyik duduk tembak cicak aje..jijah dah lama monopos..mana tahan hooo

Anonymous said...

HARGA ROKOK DINAIKKAN SECARA MELAMPAU SEBANYAK RM3.20, DARI RM13.80 KEPADA RM17.00. KENAIKAN TERTINGGI INI TIDAK MASOK AKAL, TIDAK PERNAH BERLAKU DI DLM MANA2 PIMPINAN UMNO/BN SEBELUM INI.

TERIMA KASIH KPD KERAJAAN NAJIB, KERANA KERAJAAN NAJIB SUDAH TIADA IDEA UNTUK MENJANA PENDAPATAN NEGARA.

DI SINI DAN DI MANA-MANA PON, TIDAK ADA LAGI PENGUNDI/PEMINAT/PENYOKONG UMNO/BN.

JUMPA LAGI DI PRU-14.

SEKIAN TERIMA KASIH.

Anonymous said...

Satu penghinaan kepada doktor Malaysia. Doktor tak kisah ke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa