Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, October 19, 2014

GAMBAR BERAHI DYANA SUDAH TERSEBAR





Selepas Dyana mengambil alih kerusi calon DAP di Teluk Intan, rata rata pemimpinan DAP komunis tidak berpuas hati dengan perancangan itu (Pemikir Strategi DAP, Ong Kian Ming) dan jelas Dyana ditolak oleh penyokong dan pemimpin dalaman DAP sendiri sehinggakan kehari ini DAP terus terusan menyerang Dyana dalam senyap hanya kerana beliau seorang melayu?!

Hari ini kecoh dalam whatapps, facebook dan twitter gambar intim yang dikaitkan dengan Dyana dan Zairil yang mana gambar ini saling tidak tumpah 2 pasangan sejoli yang sedang bercinta.

Sudah menjadi lumrah kehidupan didunia kita berpasang pasangan akan tetapi jika gambar ini benar ia tidak boleh dinafikan hak Dyana untuk bercinta dengan siapa sahaja, cuma akhlak beliau mungkin dipertikaikan oleh golongan penyokong alim ulamak (PAS).

Dalam startegi politik DAP walaupun menyatakan tidak bersifat perkauman ini jika gamabr ini benar ia adalah satu bukti yang mana ini mungkin adalah "kerja jahat" DAP sendiri dalam menceroboh hak peribadi sesama mereka. Jika dilihat dari luar kotak semua pemimpin PR dikaitkan dengan pendedahan yang melibatkan hubungan sulit dan mempersoalkan tentang akhlak pemimpin PR sedangkan akhirnya mereka menggunakan umat islam/melayu untuk menyingkirkan orang melayu dalam saff kepimpinan DAP.

ADAKAH INI JALAN UNTUK MEMBERITAHU KEPADA PAS
Tak suka aksi ini sila keluar dari pakatan...

Mohon Dyana membuat laporan polis dan menjelaskan kepada umum status gambar ini adakah ia benar? Adakah Dyana sudah dinikahi Zairil?

Kalau dah nikah...Selamat Pengantin Baru.... :3 untung la Yammy Samad bermenantukan kan YB..koh koh koh

Sent from my iPhone

3 comments:

Jane Duncan said...

In the end... "one less lonely woman, and desperate for certain""!!!

Jane Duncan said...

In the end... one less lonely woman,, and desperate for certain!!!

Longchepoh said...

Kalau la ari tu dia menang di prk telok intan dan gambar ni ditunjukkkanpada lebai2 pas yang pangkah dap, mesti bengkak punya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa