Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, September 13, 2014

PANAS:AMK DIHARAMKAN PIJIK BUMI PENGKALAN KUBOR???!!!


Krisis Menteri Besar Selangor kini sudah melarat hingga ke Pengkalan Kubor.

Kebiadapan budak hingusan yang baru menang jadi Ketua AMK dalam satu pemilihan yang panjang terhadap Presiden PAS memberikan kesan dalanm kempen PRK Pengkalan Kubor.

AMK menggesa Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menarik balik kenyataan yang mendakwa Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tidak berkebolehan menjadi Menteri Besar Selangor. Nik Nazmi Nik Ahmad berkata, Abdul Hadi turut digesa menghormati keputusan pimpinan Pas Pusat dan Majlis Pimpinan PR. 

AMK yang memang terkenal dengan sikap kurang ajar telah menghina seorang tokoh besar Islam demi kepuasan nafsu keluarga Anwar Ibrahim.


Sehingga pagi ini, Bilik Gerakan AMK di Kg. Ketil masih lagi sunyi dan tidak beroperasi bagi membantu kempen calon PAS di Pengkalan Kubor.

Bilik Gerakan yang hanya bertanda dengan banner dan bendera tidak berpenghuni dan tertutup rapat.

Adakah konflik mereka sudah menjadi serius hingga PAS tidak membenarkan AMK untuk jejak kaki di sini???

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa