Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, March 30, 2014

LAGI BUKTI ANWAR IBRAHIM SUKA BUAT BENDA LUAR TABII


BILA Anwar dan bininya, Wan Azizah umum akan bertanding merebut dan mempertahankan jawatan Presiden PKR, penulis lihat seolah-olah Anwar lekeh rakyat Malaysia ini keterlaluan sangat.  Kosongkan kerusi DUN Kajang secara sengaja dah satu hal, dia dan bininya bertanding rebut jawatan sama ni apahal pulak?

Sandiwara apakah ini?

Tak mengapa kalau Anwar lekeh ahli PKR sebab parti itu memang disokong oleh orang bodoh pun, tapi bila media pro pembangkang cuba justify pertandingan antara laki bini merebut jawatan yang sama itu sebagai satu yang wajar (seperti pertandingan normal yang lain), nampak sangatlah macam kita ni bodoh sangat.

Yelah, pertandingan dalam PKR adalah untuk ahli PKR tapi tulisan yang mewajarkan pertandingan luar tabie tersebut disiarkan dalam portal pembangkang yang semua orang tidak kira ahli parti  atau tidak sokong parti mana-mana pun boleh baca, menunjukkan Anwar nak semua orang jadi bodoh macam dia.

Lagi pun bukan kita tak tahu Wan Azizah duduk bawah tapak kaki Anwar.  Sebijak mana pun Wan Azizah dulu sehingga jadi doktor pakar mata, sudah jadi sejarah sebab dalam soal patuh pada suami, Wan Azizah jenis yang patuh buta tuli, otak tak boleh nak fikir apa pun.

Kalau Anwar menang so what?  Kalau Azizah menang pun so what?  Azizah akan tetap dan selamanya jadi balaci Anwar dan Anwar akan tetap jadi kuasa terbesar dalam PKR (walaupun tanpa jawatan), selama hari ini memang dah macam itu apa, takde beza apa pun.

Yang rakyat perlu tahu ialah, laki bini rebut jawatan sama dan nak rakyat percaya pertandingan itu sebagai satu pertandingan yang wajar dan normal, adalah satu bentuk tahap nak membodohkan rakyat di peringkat tertinggi.  Nak tahu bodoh ke tidak, normal ke tidak, senang saja – cuba bayangkan perkara ini berlaku dalam UMNO!!

Tak cukuplah ayat menyindir, memaki dan sebagainya yang macai pembangkang akan lemparkan kepada UMNO tu karang.

Penulis sudah buat kajian, di dalam dunia normal yang kita hidup ini, belum pernah berlaku laki menentang bini dalam satu pertandingan jawatan parti politik – atas sebab yang mudah, perkara itu tidak mungkin terjadi secara semulajadi melainkan sengaja dirancang untuk entah tujuan apa.

Kalau normal, dah banyak orang buat dah, tapi takde pun.

Sama macam hubungan seks sejenis juga, ia tidak jadi perlakuan normal kerana bertentangan dengan fitrah manusia secara semulajadi (selain bertentangan dengan agama), tapi itulah yang Anwar suka buat pun tak serik-serik.

Kesimpulannya, pertandingan laki lawan bini ini dan kecenderungan seksual Anwar kepada hubungan sejenis (fakta yang disahkan Mahkamah), adalah satu perkara yang membayangkan diri Anwar yang sebenarnya – luar tabie.

Jadi, apa nak pelik bila Mahkamah dapati dia bersalah kerana meliwat, dah memang itu diri dia yang sebenar apa?--MYKMU

6 comments:

Anonymous said...

nak heran apa, kalau da main belakang itu semuanya ikut main belakang silap wan kena main belakang

Anonymous said...

nak heran apa bukan tak kena nuar main belakang

Anonymous said...

Yang hsiran penyokong dorang nu tak nampak ke kebodohan dan kebebalan dorang sendiri

Anonymous said...

parti mak bapak dia,apa nak heran...org lain buat x boleh...

Anonymous said...

Anwar bertanding melawan Azizah. Taktik Anwar untuk melindungi Azizah dari ditandingi. Lepas ini Anwar akan tarik diri maka menanglah Azizah tanpa bertanding. Ajuburi memang licik.

benciPKRDAPAS said...

PARTI KRONI RAKYAT..
LAKI BINI SAMA PERANGAI.. KESIAN PUAK-PUAK PAKATAN, DIPERBODOHKAN OLEH ALJUBURI!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa