Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, January 02, 2014

VIDEO BUAT WARDINA TERKESIMA SUDAH KELUAR!!!




wardina

Tindakan pelakon yang juga merupakan ahli Majlis Konsultansi Negara, Wardina Safiyah mendakwa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) memperuntukan RM 15 juta sambutan Tahun Baru 2014 merupakan satu tuduhan yang tidak bertanggungjawab dan bercorak membakar api kemarahan kumpulan demontrasi kenaikan harga barang malam ini.

Ini bermakna bajet sebanyak RM 15 juta itu ialah untuk DBKL melaksanakan program-program membabitkan Tahun Melawat Malaysia sepanjang 2014.


Mengapa Wardina sanggup memutar belit kenyataan Datuk Bandar sangat mudah diagak. Beliau mahu membangkitkan kemarahan peyokong Pakatan untuk keluar berdemontrasi di Dataran Merdeka malam ini bagi mencetusk kekecohan dan kekacauan.

Wajarkah pembohong dan pengadu-domba seperti ini berada dalam Majlis Konsultansi Negara?

Sebelum ini kami telah pun membangkitkan isu perlantikan Wardina ke dalam Majlis Konsultansi Negara merupakan satu kesilapan dan tidak mencerminkan matlamat majlis tersebut.

Semasa perlantikan tersebut Mykmu telah menerbitkan sebuar artikel bertajuk MKPN: Wajarkah Wardina Safiyah Pemecah Belah Masyarakat Menjadi Ahli Panel

Hari ini sesiapa yang mencadangkan nama beliau kepada Perdana Menteri perlu bertanggungjawab sepenuhnya atas hasutan yang beliau lakukan.

3 comments:

Anonymous said...

dia ni selalu perasan bagus. setakat bertudung litup tu mulut tak jaga pun diadili gak dosanya. kalau benar apa yang dia dakwa tidak benar bukan kah ini namanya fitnah. aikk takkan orang alim kononnya tak tau kesan dari fitnah ni.

Anonymous said...

Minah penceramah mee segera ni bukan ada ilmu. Saja nak tunjuk pandai. Mana ada institusi yang mengiktiraf bidang pengetahuannya. Syok sendiri saja.

Anonymous said...

Nama dia mungkin di lonjak oleh bapanya melalui seorang kenalan lamanya C.Muzaffar.Perangai bapanya memang macam tu suka promosi anaknya ,kami masih ingat semasa di SMKDU.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa