Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, January 13, 2014

TUN MAHATHIR AKAN JADI PERDANA MENTERI GANTI NAJIB!!!???


Bukan ISA atau Akta Keselamatan Dalam Negeri yang diperlu dikuatkuasakan semula, tetapi Tun Dr. Mahahtir yang perlu diberi kuasa semula.

Beliau perlu dikembalikan dalam pemerintahan negara bukan untuk mengambil alih jawatan Perdana Menteri, tetapi untuk membantunya menghadapi ancaman perkauman dan agama yang getir dan runcing yang membakar semula setelah lebih 50 tahun merdeka di samping tekanan ekonomi.

Jika ISA dikembalikan semula sekalipun tetapi tidak ada political will dan semangat yang keras, keberanian dan kebijaksanaan untuk melaksanakannya secara berkesan, maka tiadak ada gunanya. Apa yang penting diberikan tempat lebih dahulu kepada Dr. Mahathir dalam kerajaan.

Apabila orang yang benar-benar memahami kuasa seperti Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar dan Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk  Dr. Wan Junaidi Tuanku Jaafar menyuarakan sokongan bersama terhadap anjuran Dr. Mahathir supaya dipulihkan ISA, maka itu menunjukkan betapa  menyeluruh perasaan berat yang dirasakan rakyat yang tidak boleh dipandang ringan oleh Perdana Menteri.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

4 comments:

Anonymous said...

Aku sokong.

Anonymous said...

Turunkan Najib insyaAllah semua masaalah akan ikut turun.
Membiarkan Najib terus jadi PM akan menjahanamkan masa depan Agama Bangsa Negara.
Jikalau 5 thn jadi PM masih tak nampak kebijaksanaan apa lagi yg nak diharapkan.

Anonymous said...

TDM jd PM semula. ok jugak

Anonymous said...

Bertindak cepat sebelum terlambat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa