Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, January 27, 2014

PILIHANRAYA KECIL DUN KAJANG AKAN BERLAKU TIDAK LAMA LAGI



SHAH ALAM 27 Jan. - Speaker Dewan Undangan Negeri, Hannah Yeoh hari ini mengumumkan peletakan jawatan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang daripada PKR, Lee Chin Cheh.

Hannah Yeoh berkata, beliau akan memaklumkan perkara itu kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) esok. - UTUSAN ONLINE

2 comments:

Anonymous said...

Anwar jd mb selangor, yeah hidup LGBT utk anwar yeah

Anonymous said...

Selamat Datang Ke Negeri Selangor Darul Aljuburi......apakah makna Darul Aljuburi pada anak watan Selangor....demi krooni untuk krooni...bila sesame krooni bergaduh demi krooni dan semata mata demi krooni....maka di telan mati emak diluah mati bapak...rakyat Selangor jadi kambing hitam semata mata demi krooni....melayu anak Selangor ,melayu pas dan umno serta melayu yang tidak menyebelahi mana mana parti harus tolak aljuburi yang semata mata menyelamatkan demi krooni....anak jati Selangor tunjukkan maruah sebagai anak Selangor TOLAK aljuburi demi krooni aljuburi....Selamat Datang ke Selangor Darul Aljuburi....Aljuburi bukan anak Selangor perlukah anak Selangor bertuankan aljuburi....esiapa pun selain dari aljuburi semuanya adalah demi krooni...RAKYAT SELANGOR SANGGUP KAH KAMU DIBOHONGI OLEH ALJUBURI DAN KROONI...???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa