Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, December 06, 2013

WAJIB TONTON:VIDEO YANG LEBIH DAHSYAT DARI VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM!!!





UCAPAN perasmian Perhimpunan Agung UMNO 2013 oleh Perdana Menteri pagi tadi pada penulis adalah satu sejarah. 

Jarang atau tidak pernah rasanya penulis melihat Perdana Menteri menyebut terus nama-nama pemimpin dan parti pembangkang tanpa berselindung.

Tapi hari ini, sebiji sebiji nama Anwar dan parti-parti pembangkang disebutkan Perdana Menteri, malah tidak cukup dengan itu, pembohongan Anwar mengenai pelbagai perkara, dari undi popular sehingga kepada pengundi hantu didedahkan Perdana Menteri secara visual, bukan sekadar air liur seperti sebelum-sebelumnya.

Paling menarik perhatian, penafian Anwar kononnya pembangkang pernah membangkitkan soal pengundi hantu seramai 40,000 orang dari Bangladesh, turut tidak terlepas dari menjadi sasaran Perdana Menteri melalui tayangan pendek kenyataan penafian Anwar sehingga kepada bukti-bukti yang mengesahkan penipuan yang dilakukan ketua pembangkang tersebut.

Keadaan ini mencemaskan Anwar sehingga dia menyebarkan mesej Twitter meminta diberikan ruang selama 10 minit untuk menjelaskan dakwaannya di TV.  Ini bodoh apa?  Dalam pada dia mengesyorkan penyokongnya untuk tidak menonton TV, dia sendiri minta diberikan slot dalam TV untuk beri penjelasan?

Apa dah tak cukup lagi ke segala medium dalam Internet yang digunakan Anwar selama hari ini sehingga slot dalam TV juga yang dia mintak?

Balacinya pun ikut jadi bodoh sama, minta supaya perkara itu dibawa ke Mahkamah, konon cakap semata-mata – macamlah Anwar buat dakwaan tunjuk bukti.

Persoalannya sekarang kenapa Perdana Menteri yang menjawab semula dakwaan Anwar perlu membuktikan perkara ini di Mahkamah bila Anwar yang buat dakwaan pun tak melalui Mahkamah untuk membuktikan apa yang dia tuduh?

Kalau ikutkan, salah menggunakan orang luar untuk mengundi di negara ini, kalau ada bukti, patutnya Anwar lebih dahulu bawa ke Mahkamah dah, tapi tak dak pun.  Konon ada dokumen, konon ada bukti, tapi sampai sudah, haram tak tunjuk apa pun.

Tau-tau dah ada penafian saja.

Penulis gembira dengan keadaan ini dan berharap ia diteruskan.  Anwar tak pernah lekang menyebut nama Najib secara terang-terangan, kenapa Perdana Menteri nak segan-segan pula kan?  Kasi taruk sama dia.--SUMBER

6 comments:

Anonymous said...

serang balas camni yg kita mahukan... jangan lembiklah... kalau lembik, mcm pemuda umno, tu yang macai2 pembangkang tak habis2 tabur fitnah dan pembohongan...

Anonymous said...

diberi peluang 10 minit untuk memaki hamun dan menambah fitnah lagi?? Tak payah la...

Dalam ceramah jalanan engkau tu tak boleh diperjelaskan ke wahai Al-Juburi??

Anonymous said...

Munafiq. ..ahli politik yg low class dan berjiwa kacau..macam mana nak urus negara nak urus mulut sendiri pun tak mampu..Sesungguhnya tiada pilihan paksa rela sokong BN..itu yg terbaik buat masa kini..moga ahli politik pilihan ketiga muncul...ayuh generasi y ..kita singkirkan yb mp yg low berjiwa kacau..

Anonymous said...

Masalahnya nama baik bn dan umno da rosaak..itu tujuanpak jubur..umno lambat bertindak..lembab..fikiran rakyat da terpahat..sukar nak tune otak bila meka da percaya..yg percaya tu budak u dan guru..penjawat awam..yg cerdik pandai tinggal di bandar besar..Umno da nyawa nyawa ikan..caya lah..

Anonymous said...

tak payah bagi ruang untuk anwar walaupun sesaat. kerana setiap apa yang keluar dari lidahnya adalah putar belit semata2. ingat rakyat malaysia ni bodoh piang mcm org pkr ke

Anonymous said...

anwar ni tak payah di layan, tak lama lagi senyaplah dia, menghitung jari, dan bintang lah, cakap dia tak boleh pakai, idea dia tak boleh pakai, perangai dia tak boleh pakai, cuma bahagian depan dia saja yang boleh pakai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa