Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 04, 2013

VIDEO PANAS:PENYOKONG PAS SERANG PETUGAS BN


Pengerusi Badan Perhubungan BN Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir kesal apabila menerima laporan seorang petugas BN dicederakan oleh ahli Pas dalam insiden yang tidak diduga pagi tadi.

Katanya, walaupun pada awal hari, pengundian berjalan lancar namun insiden malang itu sedikit sebanyak telah mencemari dan menjejaskan 'mood' pengundi untuk melaksanakan tanggungjawab mereka.

"Petugas wanita BN telah ditumbuk ahli Pas pagi tadi dan perkara itu tidak sepatutnya berlaku sedang berkempen pun berakhir dengan aman tanpa kacau bilau.

"Kita akan pastikan kes ini dapat perhatian pihak berkuasa supaya tidak jejaskan mood rakyat untuk keluar mengundi," katanya kepada pemberita ketika mengadakan lawatan ke pusat mengundi Sekolah Kebangsaan Bukit Besar, di sini, pagi tadi.

Diantara insiden yang dilaporkan belaku dipagi hari membuang undi.

Insiden:

1. Wanita Umno hampir bergaduh dgn perayu Pas di Titi Batu. Datuk dari KL telah dipukul dgn kayu bendera oleh penyokong Pas juga di Titi Batu

2. DM Sedaka pemuda Pas telah menumbuk Ketua Wanita Umno Wilayah Persekutuan(Gambar)

3. Kws Selengkoh berlaku ketegangan tapi dah terkawal oleh PDRM

4. Kabu 10 juga berlaku ketegangan antara opposition dgn BN tapi terkawal dgn kehadiran PDRM

5. DM Sg Dedap ketegangan pasal Pondok Panas BN sepatutnya didirikan disebelah sekolah tetapi didirikan berdekatan Caltex iaitu berhadapan dgn Pondok Pas.

6. Provokasi pembangkang melaungkan ayat-ayat provokasi. --SUMBER 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa