Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 21, 2013

TERKINI:PEGAWAI IMIGRESEN DICEKUP SEBAB RASUAH

4 pegawai imigresen di KLIA, LCCT dicekup

SYABAS DAN TAHNIAH...
ORANG YANG MAKAN RASUAH NI MEMANG BAHAYA...
BOLEH JAHANAM NEGARA...
PEGAWAI YANG KUAT RASUAH MEMANG PATUT KENA JEL...
TERUSKAN BURU PEGAWAI YANG KUAT RASUAH...
BIAR MEREKA KENA HUKUM ATAS KESALAHAN YANG MEREKA BUAT!!!

JPX

Pasukan khas yang ditubuhkan oleh Kementerian Dalam Negeri untuk menyiasat dakwaan BERITA HARIAN tentang skandal rasuah melibatkan pegawai-pegawai Imigresen di LCCT dan KLIA, berjaya mencekup empat orang pegawai imigresen di kedua-dua lapangan terbang itu.

Pendedahan yang dibuat oleh akhbar terbabit, mencetuskan kemarahan sesetengah pihak terutama sekali Kesatuan Perkhidmatan Imigresen Semenanjung Malaysia, sehingga mereka membuat laporan polis dan SPRM dengan mendakwa pendedahan berkenaan telah memburukkan imej kakitangan Jabatan Imigresen. Laporan dibuat bagi membersihkan imej kakitangan Jabatan Imigresen daripada tuduhan rasuah. 

BERITA HARIAN mendedahkan skandal rasuah melibatkan pendatang tanpa izin terutama dari Bangladesh dan India dengan bayaran ratusan sehingga ribuan ringgit bagi satu kepala di LCCT dan KLIA, telah berjaya dikesan awal tahun ini tetapi kegiatan tidak bermoral tersebut telah berlaku bertahun-tahun lamanya. 

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

5 comments:

Anonymous said...

KESATUAN IMIGRESEN JANGANLAH NAK COVER LINE..SEMUA RAKYAT TAHU PERKARA ITU MEMANG BERLAKU..BUKAN SAJA DI KLIA DAN LCCT..TAPI DI MANA2 TEMPAT PUN MESTI ADA PEMBELOT YANG MAKAN DUIT HARAM..

Anonymous said...

Ramai Pegawai imgrisen dan pegawai Kastam bila pencen Masok Pas dan hentam kerajaan...masa dalam servis mereka lah hantu (BUKAN SEMUA) tapi memang ada...Takbirrr !!

Anonymous said...

Tangkap sekali mereka yg beri rasuah. Yg mkn rasuah jgn lepaskan, dh terlebih kenyang dah tu

Anonymous said...

Ala yg kena tangkap tu pun confirm pangkah PAS masa Pru 13 baru ni..

Unknown said...

Rasuah pegawai imigresen di klia sangat tinggi...sprm patut buat serbuan setiap masa...kawan saya dari india 2 hari lepas kene juga pau dari diorang...imej malaysia dan imigresen tercalar...elok foregner buat aduan ke kedutaan mereka isi ini dan ..pdrm..imigresen..kdn...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa