Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 18, 2013

TERKINI:MISTERI VILLA NABILA DIDEDAHKAN




Sekarang tengah heboh dan kecoh di Twitter seramai 23 budak-budak hilang selepas memasuki Villa Nabila.

Antara info ringkas:

    Masuk 30 orang, yang keluar 7 orang
    Ada suara, tapi orangnya takde.
    Rata-rata bawah 20 tahun


Namun berita 23 orang hilang disahkan palsu oleh wartawan program 999 @Hazrey (Twitter) yang berada di lokasi. Banyak khabar angin dan tokok tambah dari cerita versi asal. Yang hilang hanya seorang budak lelaki sahaja. Ibu mangsa mengatakan kali terakhir dia melihat anaknya masuk ke perkarangan Villa Nabila yang telah terbiar lama ini tetapi tidak diketahui dengan siapa.

UPDATE 12.15 PM

Ini cerita sebenar (berdasarkan orang yang cerita kat aku. Dia pergi sana semalam)

Sebelum itu, member mereka (sepasang couple) dah pergi ke Villa Nabila ini dulu tetapi tak pasti apa kerja diorang kat sana. Kemudian mereka hilang di sana. 

Yang 30 orang itu adalah member kepada pasangan tu. Diorang dah pergi (sabtu) tapi tak jumpa si pasangan ini. Yang sadisnya, salah sorang dari 30 orang ini ambil barang dalam villa tu. Tak pasti barang apa. Kemudian diorang datang semula (Ahad) jam 2.00 pagi tu sebab nak pulangkan balik barang tu sebab kawan diorang ada yang kena sampuk dan dari situlah bermula cerita, hanya 7 orang yang berjaya pulang, bakinya (23 orang) itu lesap.

UPDATE 11.59 AM

Menurut cerita dari page Misteri Villa Nabila, mereka mengiakan bahawa berita 23 orang hilang di Villa Nabila adalah benar walaupun wartawan program 999 TV3 telah menafikan khabar angin itu hanya seorang budak saja yang hilang. Baca cerita dibawah:

"Daripada keterangan Budak yang telah di rasuk itu . Dia tidak pasti sama ada Kawan2 nye yang seramai 23 orang itu hilang atau balik ke rumah . Sebab Selepas pukul 5 atau 6 semua jalan berasingan . Sekarang Mahklum itu hendak benda yang busuk berbentuk 4 segi yang telah di ambil Budak yang bernama razak . Tetapi Budak yang telah di interview ini tidak kenal budak yang bernama Razak . Sekarang Mahkluk Itu memberi Masa 3 hari Untk Memulangkan Kembali barang itu , kalau Tidak mahkluk itu akan mengambil Seorang budak perempuan .

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

JUGA BOLEH BACA >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa