Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 28, 2013

PANAS PAGI KHAMIS:SENARAI AHLI POLITIK MAKAN RASUAH DIDEDAHKAN!!!


Naik muak melihat telatah pembangkang yang cuba berlagak hebat yang merekalah jaguh dalam isu cegah rasuah dan mendedah salah laku parti lawan. 

Hakikatnya mereka hanya pandai bermain wayang dengan melayang-layangkan kertas kosong di atas pentas ceramah kononnya bukti. 

Tidak cukup dengan itu, difitnah pula Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) enggan atau gagal melakukan siasatan. 

Pembangkang melalui Rafizi baru-baru ini, main tembak mengatakan SPRM melindungi ahli politik yang dikaitkan rasuah. 

Terlalu syok membalun hingga terlupa yang barisan Jawatankuasa Khas Mengenai Rasuah (JKMR), SPRM juga terdiri daripada tiga wakil pembangkang!

Tiga wakil dari pembangkang ini telah dilantik bersama-sama empat lagi individu lain oleh Yang Di-Petuan Agong pada 28 Oktober lalu di Istana Negara. Wakil pembangkang ini terdiri daripada: 

1. Dr. Tan Seng Giaw (DAP) - Kepong
2. Datuk Fauzi Abd Rahman (PKR) - Indera Mahkota
3. Datuk Takiyuddin Hassan (PAS) - Kota Baru 

LAGI SENARAI AHLI POLITIK RASUAH >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa