Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 10, 2013

PANAS:PEMBANGKANG MAHU BAWA CHIN PENG BALIK TANAH MELAYU!!!



Isu kepulangan Chin Peng nampaknya dibangkit semula. Semua orang kenal dan tau siapa chin peng dan apa yang dia telah lakukan semasa berjuang bersama parti komunis malaya satu ketika dulu. Ramai yang telah menjadi mangsa kekejaman tentera komunis yang berada di bawah pimpinannya.

Tahun 1989 di Hattyai, satu perjanjian damai telah termerai antara Kerajaan Malaysia dan PKM. Itu semua orang tahu. Namun perletakan senjata PKM bukanlah bermaksud ideologi komunis turut terkubur.

Ramai yang menyalah anggap tindakan Tun Razak menjalinkan hubungan diplomatik dengan negara China sebagai tindakan mengiktiraf komunis. Sebenarnya itu adalah langkah yang bijak bagi memutuskan sokongan negara China terhadap pemberontakan pkm di Malaysia. Oleh sebab China telah menjalinkan hubungan diplomatik yang baik dengan Malaysia, maka negara China tidak akan mencampuri urusan dalaman Malaysia termasuk hal ehwal menetang komunis.

Sekarang beberapa pemimpin pembangkang khususnya Dap menyokong supaya Kerajaan membenarkan chin peng kembali ke Malaysia. Namun orang Melayu khususnya ramai yang menentang.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

3 comments:

Anonymous said...

Patutnya parti SAMPAH DAPBANGKAI/PKR digelar "parti SAMPAH utk. GANGSTERS/PENGGANAS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI/PKR MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah/pengganas akan BERKUASA, termasuk di PENGGANAS KOMUNIS CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH!

Sejarah pengorbanan umat ISLAM/MELAYU dan Bumiputera lain, terutamanya polis/tentera kita, yg. dibunuh dgn. amat kejam oleh MILITIA PENGGANAS CINA chin peng, akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR)! Patutnya, chin peng itu dah lama diGANTUNG SAMPAI TERJELIR LIDAH dia, mcm. KATAK, kat Tanah Melayu ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Melayu yang sokong dibawa balik CP ni memang tak bermaruah dan dayus.

Anonymous said...

cin peng ni kalau dah mati dan dibakar jadi abu pun tak layak di bawa balik Malaysia. dia pun bukan rakyat malaysia ...terbaru menurut prof khoo cin peng adalah rakyat British... maka itu abu mayatnya bolehlah dibuang kat dalam parit di UK sana,,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa