Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 10, 2013

LIM GUAN ENG AJAK ANWAR IBRAHIM ANGKAT SUMPAH BERSAMA!!!???


INI CINA KOMUNIS BERANI KE BERSUMPAH...???
DIA TAHU KE APA TU BERSUMPAH???
INI KOMUNIS MESTI CAKAP BOHONG...
DIA MEMANG KAKI BOHONG NOMBOR SATU...
TAK PERNAH CAKAP BETUL...
CINA KOMUNIS SEKOR INI SANGGUP BUAT APA SAHAJA DEMI KUASA CINA DAN KRISTIAN...
C.A.T CIPTAAN DIA HANYA UNTUK NAMPAK CANTIK SAHAJA...
PENGISINYA KOSONG DAN PENUH DUSTA...
HARAP-HARAP KITA TAK TERPEDAYA DENGAN TIPPU DAYA KOMUNIS GILA KUASA INI!!!

JPX

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng didesak untuk mengangkat sumpah jika tiada sebarang unsur manipulasi undi pada pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) Disember lepas.

Naib Pengerusi Jaringan Cina Malaysia (JCM), Chan Kit Mun mencabar Guan Eng untuk segera mengangkat sumpah sekiranya beliau benar-benar penganut Kristian yang tulus.

“Guan Eng tidak perlu gentar untuk angkat sumpah kerana beliau sendiri telah beberapa kali tampil menafikan sebarang unsur manipulasi seperti didakwa ahli DAP sendiri.

“Jika benar Guan Eng tidak hanya retorik dengan slogan-slogan indahnya, segera tampil mengangkat sumpah terhadap semua dakwaan-dakwaan tersebut, ini juga peluang untuk membersihkan namanya," katanya ketika di hubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Semalam, Naib Presiden Jaringan Cina Malaysia (JCM), Liang Kak Chean menggesa Ketua Menteri Pulau Pinang itu untuk mengangkat sumpah di gereja bagi menafikan beliau terlibat dalam penipuan pemilihan CEC.

Kak Chean berkata, tindakan itu perlu bagi membuktikan ketulusan pemimpin tersebut, sekali gus mengembalikan semula keyakinan rakyat terutama masyarakat Cina terhadap kepemimpinan beliau.

Menurutnya, rakyat perlu mengetahui perkara sebenar di sebalik kontroversi pemilihan CEC itu tanpa sebarang pembohongan atau kenyataan berdolak-dalik daripada pemimpin DAP.

Dalam pada itu, Kit Mun menyifatkan tindakan DAP yang ‘tergesa-gesa’ cuba mengadakan pemilihan semula CEC dalam masa terdekat juga menimbulkan tanda tanya.

Jelasnya, masih terdapat dakwaan bahawa kepemimpinan tertinggi parti itu sengaja memilih bulu dengan hanya menghantar notis kepada calon-calon tertentu sahaja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa