Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, August 03, 2013

PANAS:VIDEO CUCU CINA PENAGIH CANDU MENGAMUK MAHU SERANG MELAYU!!!



YENG KEPALA BAPAK KAU!!!
MENJERIT MACAM ORANG GILA BABI...
BABI PUN TAK GILA MACAM KAU!!!
KAU BERNIAGA HARAM MACAM ANAK HARAM...
KAU NAK TUNJUK KUAT PULAK ANGKAT BESI!!!
KAU INGAT INI NEGARA BAPAK KAU PUNYA...
TAKDE UNDANG-UNDANG BOLEH BUAT SUKA-SUKA HATI...
DULU KAU PUNYA ATOK NENEK PENAGIH CANDU DATANG NAIK TONGKANG TAU...
RAJA MELAYU DAH SETUJU AMIK AKU JADI RAKYAT...
KAU NAK LEBIH-LEBIH PULAK!!!
KALAU DAH KETURUNAN TAK BAIK...
SAMPAI ANAK CICIT PUN JADIK TAK BAIK!!!
SUMPAH AKU BENCI CINA YANG PERANGI MACAM NI...
BAIK KAU MAMPOS LER LAHANAT CINA TAK SUNAT!!!

JPX

Seorang peniaga cina DAP yang berniaga secara tapak haram di kawasan milik Hannah Yeoh DAP, Dun Subang Jaya hasil pilihan Melayu Subang Jaya, Selangor telah bertidak hendak memukul menggunakan besi berat karat lagi tajam kearah orang Melayu kerana marah tindakan merampas barang perniagaannya.

Kaum Cina DAP lain turut menyokong serta 'backup' tindakan peniaga haram cina DAP ini dengan menyatakan 'saya susah hati, saya susah hati, saya susah hati'. 

Provokasi kedua yang dilakukan oleh nyonya-nyonya DAP di sekeliling adalah dengan bertindak membaling batu kearah kepala orang Melayu untuk mencetuskan pergaduhan, dimana sewaktu itu kaum cina DAP disekitar ini sedang fokus merekod video. 

Apabila penguatkuasa mulai bersurai, kaum cina DAP di sekeliling telah bertindak 'boo' serentak bersama-sama ke arah muka orang Melayu untuk sekali lagi mencetuskan provakasi supaya harapan pergaduhan akan dimulakan oleh orang Melayu dahulu.--SUMBER

7 comments:

maae said...

Tanya hannah yeoh apa dia dah buat....

Cahaya Al Majid said...

kALAU NAK REPORT KAT POLIS PUN POLIS TAK LEH BEBUAT APA-APA SEBAB ..KINI KUASA POLIS TERHAD..SEMUANYA NAJIB DAN HAPUSKAN..MELAYU KENALAH MEMPERTAHANKAN DIRI..PEMIMPIN BUAT TAK TAHU JE...SEMUA DAH KECUT..

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Kasihan petugas penguatkuasa tapi tak ada kuasa berani. Jika Melayu meniaga perlu lesen tapi CINASIA berniaga tak perlu lesen..

ReentryCapsule said...

SIAL PUNYA CINABENG CELAKA!!!!

Anonymous said...

Report ke Hannah,sure kena tukar la staff Mpsj ni. Jaga pokok2 bunga je la nanti. Takbirrrr kata macai pas.

Anonymous said...

Harga yang melayu kena bayar bila menyokong PR.....sokong PAS...Sokong PKR...sapa yang jadi cacing naik mata sekarang......orang kelantan yang kerja kerajaan duduk KL, Selangor tak sokong BN pun tak pe lah ...nanti kerajaan PAS boleh bagi kerja pada demo.....jadi demo kerja mana-mana sokong je la PAS demo tu......

hangkedee said...

PAS Bertaraf Longkang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa