Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, August 06, 2013

ANWAR IBRAHIM "IBU" SEGALA PENGHINA AGAMA ISLAM DI MALAYSIA


Isu moral rakyat Malaysia yang semakin ‘gemar’ menghina agama Islam secara terang-terangan seolah-olah tidak terbendung dari sehari ke sehari.

Sebelum ini, kita dikecohkan dengan gelagat pasangan blogger seks, Alvin dan Vivian yang tanpa berselindung menghina umat Islam ketika umat Islam baru sahaja menerima kunjungan bulan mulia, bulan Ramadhan.

Kemudian, kita dikejutkan juga dengan satu video oleh seorang wanita Islam yang membela anjing dan mengambilkan wuduk untuk anjing-anjingnya sempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri. Secara tidak langsung, tindakan wanita itu, Maznah Mohd Yusof atau Chetz juga menghina Islam.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

1 comment:

Anonymous said...

Kenapa semua orang membangkitkan isu penghinaan terhadap Islam.
Sedar atau tidak kita yang mengaku Islam ini yg melakukan amalan bidaah lebih merosakkan Islam kerana merubah kemurnian Islam.
Cuba-cuba periksa balik apa yg kita amal apakah mengikut Sunnah atau ikut-ikut termasuk dari Hindu,Buddha,Kristian atau Syiah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa