Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, July 15, 2013

KJ TAK PUAS HATI DENGAN DUA CINA BANGSAT INI!!!



STEADY YB KJ...
AKU SOKONG KAU 100% DALAM HAL INI...
PEMUDA MEMANG PATUT PALING LANTANG DALAM HAL...
INI CINA MESTI KASI AJAR UNTUK DIJAADIKAN CONTOH KEPADA CINA YANG LAIN...
JANGAN MAIN-MAIN DENGAN UMAT ISLAM DI NEGARA INI!!!

JPX

KUALA LUMPUR 15 Julai - Pasangan Alvin Tan dan Vivian Lee yang mempersenda Ramadan dan agama Islam menerusi sekeping gambar yang dimuatkan di laman Facebook mereka tidak seharusnya dibebaskan begitu sahaja.

Sebaliknya, menurut Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Khairy Jamaludin, pasangan itu sewajarnya dikenakan tindakan tegas kerana perlakuan mereka yang mempersenda Ramadan dan umat Islam di laman sosial itu sangat serius.

"Jika Alvin dan Vivian dilepaskan begitu sahaja, rakyat akan mendapat isyarat salah dan akan menyangka bahawa mereka juga boleh terlepas seperti pasangan itu jika mempermainkan isu-isu sensitif yang menyentuh keharmonian negara," katanya.


Beliau berkata demikian kepada pemberita pada sidang akhbar mengenai BN Job Fair 2013 di sini hari ini. Pameran kerjaya anjuran Pemuda Barisan Nasional (BN) itu akan berlangsung pada 27 hingga 29 September ini.

Khairy yang juga Menteri Belia dan Sukan itu mengulas pasangan Kelvin dan Vivian yang hadir di pejabat Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) hari ini untuk memberikan keterangan berhubung penyiaran gambar tersebut.

Pasangan itu dilaporkan telah memuatkan naik permohonan maaf mereka kepada umat Islam menerusi satu klip video di YouTube.

Khairy berkata, Pemuda UMNO tidak nampak sebarang alasan untuk pasangan tersebut dilepaskan memandangkan semua bukti kesalahan yang mereka lakukan jelas di depan mata. - UTUSAN ONLINE



9 comments:

raismazzadam said...

BERANI MULUT JE TU...WAIT & SEE...MENTERI PAK NAJIB PENAKUT DGN BABI CINA....WOI SETAKAT BERANI MENYALK JE BUDAK KECIK PUN BOLEH...APA HUKUMAN CINA HINA NABI SAW, NEGARAKU, BUAT PESTA SEKS, KIBAR BENDERA NEGARA BODOH, HINA AGONG...TIADA ...SEMUANYA MENYALAK AJE...SALAH-SALAH PG LINDUNG BALIK...ITULAH PAK MENTERI NAJIB...DASAR BACUL PADA BABI....UTK KABINET NAJIB BIAR DIBENCI TAPI AKHIRNY RAKYAT MENGERTI...ITULAH AYAHDA TUN...

Anonymous said...

Bro, dont just talk. Walk the talk. We would like to see action taken against these two bastards.

Anonymous said...

Bro dont just talk. Walk the talk. We want to see action be taken against these two bastards.

hangkedee said...

Kembalikan ISA...sia sia sokong soutun.

usin said...

try tanya nazri aziz pulak....

Anonymous said...

Talk ..talk ..talk ... cakap kosong ...sesapa pun bole kairi...

bertindak lah sikit ..kalau kao sibuk sangat suruh ..rizal merican naina... champion perkara nih...

dia pun nak kredit juga lepaih berbini baru...

Anonymous said...

eloklah pemuda yang gagah berani mula bersuara , mana askar-askar pemuda yang ramai tu, bila lagi nak memperjuangkan agama, bangsa dan negara


jangan dok senyap sunyi je.....

hangkedee said...

NATO.No Action Talk Only. No ball just fish ball

Anonymous said...

kemana menghilangnya para pejuang islam pas..??
yg sanggup guling2..
yg bertakbir siang malam utk pertahankan islam..

kemana ularmak2, kiyai2, lebai2 pas yg cukup garang dan bengis bila berceramah bercakap tentang utk mempertahankan islam akan melaksanakan negara islam dan hudud..

kemana juak2 pas yg usung bendera pas siang malam hingga ada yg buat sejadah.. utk menunjukan bertapa islamnya juak2 ni dan konon2nya yg sanggup mati utk islam..

kemana menghilangnya unit amal pas yg konon2nya sanggup mati kerana Allah tu..

heran.. memang mengherankan.. langsung tak dengar khabar berita tentang puak2 dari parti pas ini yg bersuara atau melakukan sesuatu utk mempertahankan agama islam yg telah dihina dicaci oleh bangsa cina ini... terutamanya dari cina dap rakan karib pas...

heran..memang mengherankan.. daripada ularmak2 dan kiyai2 pas yg bersembur air liur bila bercakap tentang islam sehingga la kepada juak2 pecacai pas langsung tidak bersuara bila agama islam ini dicaci..

heran.. memang mengherankan.. kenapa semua puak2 pas menjadi syaitan bisu.. jadi tunggul kayu.. jadi patung budha berperut buncit, ada mata tapi buta, ada telinga tapi pekak, ada mulut tapi bisu.. kemana menghilangnya sifat2 kepahlawanan dan pejuang islam meraka..??
semuanya gagah hanya dipentas ceramah..
gagah bila berkepul2 duit derma masuk kepoket..
gagah hanya dijalanan, berguling2 dan terpekek melolong..
gagah bila mengusung tin2 milo mintak derma..

hakikatnya semua puak2 pas ini bacul sebacul2nya... hanya berani menyalak/bersuara dalam kain salahkan orang lain.. tapi sebenarnya meraka jadi bacul utk mempertahankan islam yg kononnya pas parti islam dan parti yg mempertahankan islam, parti yg memperjuangkan islam..

pas sebenarnya parti perosak islam.. sbb dalam patua ularmak pas.. orang kafir boleh hina islam sbb dia bukan islam.. sbb itulah semakin ramai puak2 kafir berlumba2 menghina dan mencaci islam gara2 fahaman pas ini..

kalimah Allah swt dah digadaikan..
pas sanggup pertahankan perbuatan murtad oleh dap/kristian..
pas bersetuju melarang bacaan al quran dan sambutan maulidurrasul atas kehendak dap..
pas jadikan masjid tempat bersenamjoget bersama dap..
pas bertakbir bila orang2 kafir dap membaca dan menterjemahkan ayat suci al quran sesuka hati tunggang langgang...
masjid pas jadikan tempat berpolitik bersama orang2 kafir..
negara islam dan hudud yg jadi pejuangan pas selama puluhan tahun pun pas sanggup buang gara2 mengikut kehendak rakan cina dap..

terlalu banyak kesucian agama islam yg telah dijual/digadaikan oleh pas sejak berkawan/bersaudara dgn cina dap...
nampaknya bukan pas yg telah berjaya tarbiah dap tapi dap yg telah berjaya mentarbiah pas sehingga semuanya pas sanggup lacorkan demi mengikut kemahuan cina dap..

pas perosakan islam...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa