Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, June 22, 2013

PERHIMPUNAN HARAM PEMBANGKANG RAGUT KORBAN KANAK-KANAK!!!






KUALA LUMPUR  - Peserta perhimpunan Black505 mula memenuhi Padang Merbok, lokasi yang ditetapkan pihak penganjur untuk mereka berhimpun bagi membantah keputusan PRU13.

Namun apa yang menyedihkan, kanak-kanak dan wanita mengandung turut terlibat sama pada perhimpunan berkenaan.

Masalah terbabit sememangnya tidak patut berlaku kerana ia melibatkan isu politik dan tidak sesuai sama sekali melibatkan kanak-kanak.

Selain itu juga, dalam keadaan cuaca yang panas ditambah jerebu amat tidak baik dan boleh menjejaskan kesihatan kanak-kanak dan wanita hamil.

Sepatutnya, pengajur perhimpunan terbabit perlu lebih mengambil berat perkara tersebut supaya melarang golongan  terbabit menyertainya.

Sementara itu, tujuh lokasi dijadikan ‘check point’ antaranya adalah di Jalan Pekeliling, ibu pejabat Pas di Jalan Raja Laut, kawasan sekitar Sogo di Jalan Tuanku Abdul Rahman, Jalan Sultan, Brickfields, Universiti Malaya dan Masjid Negara.

Beberapa pemimpin utama pembangkang termasuk NGO turut menyampaikan ucapan kepada para peserta himpunan yang rata-ratanya berpakaian hitam.--SUMBER

1 comment:

Anonymous said...

Ini dinamakan melayu bodoh lagi meloyakan berapa sangatlah agaknya nuar aljuburi bayar mereka ni. Kasian melihat melayu yang diperbodohkan oleh cina dapig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa