Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, May 23, 2013

WAJIB TONTON:KOMUNIS LEBIH KUAT SEMBAHYANG!!!





Petikan video dari filem Bukit Kepong.

Komunis tidak pernah menyerah kalah dan tidak akan hilang selagi mereka tidak menang. 

Walaupun secara zahirnya mereka tidak berpakaian seragam dan memegang senjata tapi kalau kita perhatikan gerak kerja mereka masih lagi ada. 

Memang dari dulu mereka dah guna cara Agama untuk raih simpati dan sokongan terhadap perjuangan komunis.

Kini mereka telah berjaya masuk melalui tali barut dan yang menyedihkan tali barut mereka menggunakan Agama sebagai senjata bagi mendapatkan sokongan.

Komunis akan guna apa sahaja cara dan jalan dalam memastikan idealogi mereka dapat disebarkan dan mereka dapat berkuasa.

Orang Islam Melayu yang bodoh sahaja akan terpengaruh dan sanggup jadi tali barut dan baruah komunis. Golongan ini sanggup menggadaikan agama serta maruah bangsa mereka untuk perjuangan komunis.

Orang Islam dan Melayu perlu segera sedar akan bahaya komunis ini dan memastikan mereka langsung tidak ada peluang untuk bertapak di Tanah Melayu!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa