Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, May 20, 2013

PEGUAM NEGARA ANTARA MEREKA YANG BERSALAH???




SATU KUPASAN YANG MENARIK DAN BENAR.

PENULIS CUBA MERUNGKAI PUNCA PERMASALAHAN YANG KINI DILIHAT SEMAKIN KRONIK DAN JIKA TIDAK DIHENTIKAN AKAN MENJADI PEMBUNUH KEPADA MALAYSIA SEKARANG.

JIKA MAHUKAN TRANSFORMASI BERLAKU SECARA TOTAL PEGUAM NEGARA PERLU SEGARA DIGANTIKAN DARI KALANGAN MEREKA YANG "SEKEPALA" DENGAN MENTERI DALAM NEGERI DAN KETUA POLIS NEGARA.

TIGA SERANGKAI INI PERLU SELARI DALAM DAN YANG PALING PENTING TEGAS DALAM PERLAKSANAAN TUGAS MEREKA.

DALAM KEADAAN SEKARANG, GERAKAN KOMUNIS SEMAKIN BERLUASA DAN MASA UNTUK MEMBERI AMARAN SUDAH TAMAT.

RAKYAT SEPERTI AKU SUDAH MUAK DENGAN BELAS KASIHAN DAN TOLAK ANSUR KERAJAAN.

JANGAN SAMPAI TERLAMBAT UNTUK AMBIL TINDAKAN KERANA PEJAM CELIK, PRU14 SUDAH MULA MENGHAMPIRI.

JPX

ANTARA tenang dalam gelora,kita yang merancang tapi Tuhan yang menentukan segalanya dan setelah selesai PRU13, perhatian rakyat kini mula melihat apa yang kerajaan akan lakukan dan apa yang pembangkang akan lakukan malah sebagaimana yang dijangkakan dan disebut-sebut bahawa pembangkang akan terus cuba melakukan Malaysian Spring ala Arab Spring dengan pelbagai provokasi bagi meraih simpati rakyat dan pihak luar.

Anwar Ibrahim seakan-akan sudah tidak mampu menjilat ludahnya yang terlalu banyak kahak yang meloyakan dengan segala janji-janji palsunya terhadap rakyat,lantaran itu gerakan perlu dibuat supaya rakyat lupa segala janji dan manifesto bukan janji di negeri-negeri yang mereka menang,jika tidak dicetuskan suasana tegang,rakyat akan menuntut segala janji yang sememangnya mereka tidak pernah berhasrat untuk menunaikannya.

Rakyat sedang memerhati segala opera ini dan rakyat terbanyak sedang mengharapkan kerajaan akan melakukan sesuatu untuk menghalang segala kegiatan gila pembangkang yang sedang memutarbelitkan sisitem pilihanraya dalam negara ini dengan mengangkat undi popular sebagai pemenang dan malang pada rakyat yang bodoh dengan system terpakai sedia ada menjadi Pak Turut serta perkakas kepada Anwar bagi menjahanamkan Negara ini.

Melalui pembentukan kabinet baru-baru ini,perhatian khusus diberikan kepada siapa yang akan mengisi jawatan Menteri Dalam Negeri dan akhirnya Zahid Hamidi dipilih untk menggalas tanggungjawab tersebut bersama pasukan kepimpinan PDRM yang juga baru.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

6 comments:

Anonymous said...

I 100% agree with the writer. Please PM sir, replace gani now or we lose hope on the govt. Ask ag to handle magistrate court which is suitable for him.

Anonymous said...

datuk zahid kena carik penganti zaid

Anonymous said...

kelakar jugak bila kenangkan "jasa" zaid ni selama dia jadi ag.

berapa banyak kes besar kerajaan kalah yer???

Anonymous said...

setuju dengan penulis. agar pasukan baru dalam KDN dapat menghapuskan saki baki komunis yang ada di negara ini

Anonymous said...

ini olang kasi tukar la

Anonymous said...

amek org mcm bekas hakim mahkamah rayuan, datuk mohd noor Abdullah baru best.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa