Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, April 30, 2013

APA NAK JADIK:VIDEO "PANAS" CHE'GU BARD PULAK DAH TERSEBAR NI!!!!



KIKIKIKI...
SENDIRI KASI KANTOI BOSS SENDIRI...
TAK BETUL ADALAH DIRI SENDIRI...
TAPI ASYIK NAK TUNDING JARI...
AYUH RAKYAT SEGARA SEDARI
UNDI PAKATAN AMATLAH RUGI...
BARISAN NASIONAL TETAP DI HATI...

JPX

1 comment:

Anonymous said...

muka macam saya
suara mcm saya
jambang macam saya
geleng mcm saya

tapi tuuu bukan saya daa..
umno buat superimposed

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa