Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, April 28, 2013

ANWAR IBRAHIM DIKEJARKAN KE WAD KECEMASAN SELEPAS BACA BERITA INI!!!



Gempar! Berita yang baru aku terima. 1500 ahli PKR di Parlimen Permatang Pauh keluar Parti dan sokong Barisan Nasional. Kebanyakkan dari mereka adalah dari kaum India. 

Mereka sebentar tadi telah bertemu dengan calon Barisan Nasional Parlimen Permatang Pauh iaitu Dr Mazlan Ismail dan menyerahkan borang keluar Parti di Safira Club. 

Rata-rata kesemua mereka menyatakan sokongan pada BN dan amat kesal menyokong PKR selama ini di mana Anwar Ibrahim hanya pandai bercakap dan berjanji tetapi Rakyat di kawasan Permatang Pauh terabai. 

Kali ini mereka akan mengubah nasib dengan menyokong BN kerana mereka tahu hanya BN sahaja yang boleh mengembalikan kesejahteraan dan membela Rakyat di sana dan seluruh Malaysia. 

Apalagi yang Rakyat mahukan? Anwar telah gagal di tempat sendiri, inikan pula mahu mentadbir negara? Nak bagus macam mana lagi? Nak ubah macam mana lagi? Ape yang tak cukup lagi? 

Bersyukurlah selama ini kita hidup aman damai makan pakai semua cukup. Cuba korang semua pergi tempat lain, negara lain. Pergi melancong memang seronok tetapi cuba tinggal di sana terus, baru ade akai langit tinggi rendah. 

Jangan ikut orang. Gunakan akal fikiran yang ade, kaji sendiri, fikir sendiri ape kebaikan Kerajaan sekarang. Mengapa perlu diubah? Setelah diubah benarkah negara ini akan berubah? Atau semakin teruk? 

Ingat kembali, Malaysia hanya huru-hara selepas Anwar Ibrahim dibebaskan dari penjara. Betul tak? Sebaik keluar, dia terus memesongkan otak Rakyat Malaysia supaya membenci Kerajaan Barisan Nasional. 

Tak pernah selama ini sekumpulan Rakyat berdemo di jalanraya. Tak pernah selama ini sekumpulan Rakyat rosakkan harta benda awam. Tak pernah selama ini sekumpulan Rakyat belasah anggota keselematan. Tapi selepas Anwar keluar penjara sejak tahun 2004, semuanya berlaku. - ADA 


Sent from my iPhone

6 comments:

Anonymous said...

Ingatkan betul betul dah nak mampus tadi..

Anonymous said...

.
.
.
Pandikutty Aljubs Anwar dah nak habis nyawa.

Dah tak lama dah boleh bernafas!


.

.

.

Anonymous said...

pada pru2004 pak lah memenangi 90% kerusi perlimen. pru2008 pak lah hanya mendapat lebih 50% sahaja. pru2013 najib kan mendapat 93% lebih kerusi perlimen. kerana BN telah berubah tapi pkr dap pas masih dipimpin oleh orang lama dan tiada berubah, dengan politik maki hamun dan menyalahkan bn. dan ketiga-tiga orang kuat pkr dap pas akan tewas pada pru2013.

Anonymous said...

Hmmm! hayat AnuWow dah tinggal 30% je.. lepas PRU13 terus 0%... Selamat jalan bapak gay!

Anonymous said...

macam ni lah dia kalau tak dapat buntut!

Anonymous said...

ingatkan dah tergolek dog kojol tadi....senang dah kojol dgn PKR sekali kojol...Kojol Anwar kojol la PKR..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa