Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, March 06, 2013

VIDEO PANAS:BUKTI ANWAR IBRAHIM DALANG SERANGAN DI LAHAD DATU





Bukan main seronok Anwar Ibrahim ini melihat Malaysia akan hilang Sabah! Dia boleh menyanyi2 sambil berseronok2 melihat kemungkinan Malaysia kehilangan wilayah Sabah kepada Filipina..

Dia ingat bila Malaysia hilang Sabah, maka UMNO dan Najib yang hilang Sabah! 

Inilah dia PENGKHIANAT yang mendesak agar Najib berdebat dengan dia mengikut stail demokrasi di Amerika dan Indonesia! 

Tapi Pembangkang Amerika dan Pembangkang Indonesia tak akan berkhianat macam Anwar bila negara mereka diserang, mereka akan masuk barisan dan berdiri di belakang kerajaan memerintah tanpa mengira politik.

Ayoh rakyat Malaysia dari Perlis sampai Sabah, tolak pengkhianat ini yang sudah tak tau bezakan antara UMNO/BN dan Malaysia!!

Isu sekarang bukan lagi isu BN atau UMNO tapi isu negara sedang diserang musuh luar dengan bantuan musuh!!!-- SUMBER

1 comment:

Megat Alam Gempita said...

Sah inilah pengkhianat yang cuba menghuru-harakan Lahad Datu. Buktinya, Anwar dah rancang sejak dalam jet peribadinya bahawa Sabah perlu dihuru-harakan untuk mengikis kuasa UMNO.

Anwar bernyanyi lagu ini pada Ahad 2 Disember 2012, Selasa 29 Januari 2013 dan Khamis 14 Februari 2013. Adakah ia kebetulan atau memang dah dirancang.

Pengganas Sultan Sulu mendarat di Tanjung Labian pada Sabtu, 9 Februari 2013 dan diketahui masuk kali kedua pada Khamis 14 Februari 2013. Dalam video ini Anwar bertambah galak bernyanyi pada malam 14 Februari itu, malam Jumaat/Hari Valentine.

Si Pengkhianat Anwar harus digantung sampai mati!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa