Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, March 12, 2013

TERKINI DARI LAHAD DATU: SEORANG LAGI PAHLAWAN KITA GUGUR DITEMBAK PENGGANAS SULU!!!



AL-FATEHAH UNTUK ALLAHYARHAM YANG TERKORBAN.
SEMOGA ALLAH MENGURNIAKAN SYAHID KEPADA BELIAU.

Gambar 1124833 Kpl Khairul Anuar yang ditembak di Lahad Datu pagi tadi. Dalam keadaan stabil di Hospital Sandakan. Kejadian dipercayai berlaku akibat dari serang hendap Penceroboh. Dalam kejadian tersebut, 3 pengganas ditembak mati dan 2 lagi yang cedera melarikan diri.

Mari kita bersama berdoakan agar Kpl Khairul Anuar dan anggota perajurit yang lain dikuatkan iman dan diperkukuhkan ketaqwaan kepada Allah S.W.T bagi menghadapi ancaman penceroboh negara dan menjalani dugaan ini dengan penuh kecekalan.

Saya minta maaf kepada keluarga mangsa kerana menyebarkan gambar ini tetapi saya bertanggungjawab menyedarkan rakyat Malaysia akan nasib² perwira Malaysia yang berjuang di perbatasan demi agama, bangsa dan tanah air.

Dalam masa yang sama saya ingin menyedarkan penyokong PR supaya jangan terpengaruh dengan dakyah PR yang mendakwa kononnya kejadian yang berlaku di Lahad Datu hanyalah sebuah sandiwara.--SUMBER

3 comments:

Anonymous said...

Dah terlalu ramai perajurit di Negara Malaysia telah meninggal dunia kerana kesalahan Anwar Ibrahim, Tian Chua, Kiram III dan Nur Misuari.

hassan said...

mereka2 yang membuat onar patut menerima nasib yang sama

Anonymous said...

mereka2 yang membuat onar patut menerima nasib yang sama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa