Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, March 07, 2013

SIAPA NAK RM5000???


Seorang rakyat Malaysia yang juga merupakan penulis bebas hari ini menawarkan wang tunai 5 ribu ringgit kepada sesiapa saja yang sanggup menampar muka Naib Presiden PKR, Tian Chua. Selain itu, 50 ribu ringgit juga ditawarkan kepada sesiapa yang boleh membawa balik kepala Ketua Penceroboh yang bertanggungjawab di Sabah.

Tawaran berkenaan dibuat melalui bloghttp://satdthinks.blogspot.com. Penulis berkenaan juga menetapkan syarat supaya menyertakan rakaman video kepada sesiapa yang mahu menuntut wang ganjaran berkenaan.

Tian Chua kini menjadi sasaran kemarahan rakyat Malaysia apabila menuduh anggota keselamatan yang terkorban di Lahad Datu ketika menentang penceroboh sebagai sandiwara dari pihak Umno. Tian Chua juga menyifatkan pencerobohan di Sabah tersebut adalah taktik kerajaan BN untuk melengah-lengahkan Pilihanraya Umum yang ke 13.

Tian Chua sehingga kini masih belum meminta maaf kepada pihak yang dituduhnya melainkan dia menganggap kenyataannya telah disalah tafsir dan difitnah oleh media perdana.

Setakat ini, beratus-ratus laporan Polis telah dibuat oleh rakyat Malaysia terhadap Tian Chua berkenaan kenyataan celuparnya. Selain itu, rakyat Malaysia menerusi NGO dan pertubuhan bebas juga mengadakan demonstrasi bagi mendesak kerajaan menghukum Tian Chua serta Anwar Ibrahim yang disifatkan sebagai Pengkhianat Negara. -MPP News

Sent from my iPhone

2 comments:

Anonymous said...

RM5,000 mahal sangat, RM2 aja untuk tampar muka dia.

Anonymous said...

Aku pun nak buat offer gak, sape yg dapat gigit telor Tian Chua, aku upah liwat jubur anwar berahim...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa