Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, March 19, 2013

PAS DAN PKR SETUJU DAP JADI PERDANA MENTERI!!!



NAMPAK SANGAT PRK DENGAN PAS NI KELDAI JER...
PANDAI TAK BOLEH NAK DIIKUT...
BODOH TAK BOLEH NAK DIAJAR...
CINA KOMUNIS YANG MEREKA PATUH...
DALAM DIAM KENA BODOH...
KERUSI LAGI MELAYANG...
KUASA TAK DAPAT...
TINGGAL ANGAN-ANGAN JER...

JPX

JOHOR BAHRU 18 Mac - Parti Keadilan Rakyat (PKR) akhirnya 'mengalah' kepada DAP apabila menyerahkan kerusi Parlimen Gelang Patah untuk ditandingi Penasihat DAP, Lim Kit Siang pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Perkara itu diumumkan sendiri oleh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam satu majlis anjuran DAP di Taman Sutera Utama di sini malam ini sambil menyifatkan isu 'perebutan' kerusi di Johor sudah selesai.

Pengumuman itu dibuat ketika Anwar berucap dalam majlis yang turut dihadiri Kit Siang; Pengerusi DAP, Karpal Singh dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.

Gelang Patah menjadi kerusi tradisi DAP sebelum 2004 dan telah ditandingi calon PKR pada Pilihan Raya Umum 2008 dan Parti Rakyat Malaysia (PRM) (2004) dan kali ini kembali semula kepada mereka.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa