Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, March 08, 2013

BERITA PAGI JUMAAT:52 PENGGANAS BERJAYA DIBUNUH!!!





Lahad Datu, 7 Mac - 52 pengganas Sulu telah berjaya dibunuh oleh pasukan keselamatan Malaysia setakat hari ini. 32 pengganas berpangkat general turut berjaya ditembak lapor Ketua Polis Negara (KPN).

Menurut KPN lagi, jumlah tersebut tidak termasuk musuh yang dilaporkan cedera dan ada sebahagiannya telah dikebumikan.

Sementara intu masyarakat Suluk di Sabah mengutuk tindakan kumpulan pengganas yang menceroboh Sabah dan berkubu di Kampung Tanduo.

Mereka membantah pencerobohan tersebut sambil melafazkan ikrar taat setia kepada kerajaan persekutuan Malaysia dan negeri Sabah. Etnik Suluk di Sabah juga mengucapkan setinggi penghargaan kepada Perdana Menteri Malaysia yang menjaga kebajikan mereka sehingga taraf hidup mereka semakin meningkat kini.

Etnik Suluk sabah ini juga mengucapkan takziah kepada keluarga anggota keselamatan yang terkorban sewaktu mempertahankan Sabah.

1 comment:

Anonymous said...

PENGKHIANAT SORANG TU BILA NAK T----K
BUAT SUSAH RAKYAT DAN NEGARA AJE
TANGKAP DAN HANTAR SAJA KE SULU


Cikgu Pencen
Malim Nawar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa