Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, January 18, 2013

WAJAH ORANG KAFIR EDAR BIBLE KEPADA MURID SEKOLAH DI PULAU PINANG DIDEDAHKAN!!!


Seperti yg di janjikan admin semalam inilah gambar pengedar bible di hadapan Sek Men Jelutong Pulau Pinang. Adakah kita masih mahu menunggu lagi. Jangan tunggu lagi. ACT NOW! Jangan kita perjudikan masa depan anak cucu kita dan Agama Islam. -- SUMBER

WAH....
INI SUDAH LEBIH...
INI PASAL LER KAFIR NI BERSUNGGUH NAK GUNA KALIMAH ALLAH DALAM BIBLE MEREKA...
NAK KASI ANAK ORANG ISLAM KELIRU...
YANG LAGI SATU...
APA PASAL KAFIR NI BOLEH SUKA-SUKA EDAR BIBLE DI KAWASAN TERBUKA..
KEPADA SIAPA MEREKA BAGI BIBLE NI???
GOLONGAN MANA YANG MEREKA SASARKAN UNTUK DAPAT BIBLE NI???
SIAPA PULAK YANG PANTAU BENDA NI???
JANGAN SEMUA NANTI DAH SESAT JAUH BARU NAK BERTINDAK...SUDAHLAH!!!
KEPADA KAFIR YANG SEMAKIN BERANI...
JANGAN CUBA-CUBA NAK DUGA KEHEBATAN UMAT ISLAM...
ORANG ISLAM KALAU PERANG MEMANG NAK CARI MATI...

JPX



9 comments:

Anonymous said...

Nik Aziz kata tak apa. Mereka ini tak faham Islam.Tak jadi masalah...

Anonymous said...

Sudah tiba masanya orang islam di sana menghadiri dirijuga dan mengawal kegiatan mereka.Bila perlu halau mereka dengan kekerasan!Ibubapa penduduk kampong dan pihak yang berwajib tungu apa lagi? Tunjukkan pada mereka kita orang islam akan menentang mereka walaupun darah mengalir sebabnya ini adalah soal maruah dan agama kita orang melayu di sana. Ada telor tak?

Anonymous said...

kafir kristian semakin berani. mereka sudah semakin melampau...tidak perlu nak dijelaskan lagi. semua sudah terang dan terbukti dengan sendirinya...

dari guan eng, nga, patrick dan terkini penyebaran bible secara terbuka kpd umat islam, amat jelas bertentangan dengan perlembagaan negara.

kpd kerajaan, dengar cakap tun m, rakyat mahu kerajaan yg bukan sahaj bijak dan baik, tapi yg berani dan kuat. bertindaklah dgn tegas dan berani sekarang...jgn sampai rakyat tolak kjaan semata2 kerana kjaan tidak berani bertindak tegas apabila Islam dihina dan diperlekeh!!!!

sekarang masanya...KDN, AG, kamu buat apa?????!!!!!!!!!!!!

-wau

Anonymous said...

TUAN GURU HAAJI HADI DAN TUAN GURU NIK AZIZ & SELURUH PIMPINAN PAS SILA JAWAB....ANDA SEMUA BERTANGGUNG JAWAB...KALAU LAH BUKAN SEBAB NAFSU POLITIK KAMU SEMUA PERKARA INI X AKAN TERJADI...INI BARU PERMULAAN NAK TEST SENSITIVITY UMAT ISLAM..... !!!!

Anonymous said...

ORANG MELAYU ISLAM DARI UMNO. PAS DAN PKR SEDAR-SEDARLAH APABILA AGAMA KAMU TELAH DIHINA SEBEGITU HINA TETAPI KAMU MASIH MAHU BERTELAGAH DENGAN MENEGAKKAN BENANG BASAH. MEREKA-MEREKA YANG BERTANGGUNGJAWAB PENUH ADALAH SEMUA PARA PEMIMPIN POLITIK ORANG MELAYU. JANGAN PENTINGKAN JAWATAN DUNIA TETAPI SANGGUP MENJADI DAJAL YANG MENGHINA AGAMA KAMU SENDIRI.
JIKA AKU TERIMA BIBLE TU....DIDEPAN MATA MEREKA JUGA AKAN AKU PIJAK-PIJAK ATAU AKU CAMPAK BIBLE TU KE DALAM LONGKANG KERANA TINDAKAN BENAR-BENAR MENCABAR KESABARAN ORANG ISLAM DI NEGARA INI.

Anonymous said...

nampak sgt menipu, kerana nila setitik rosak susu sebelanga.
ada agenda politik jer tu...
saja, nak bagi isu listen listen listen tu hilang, lagi nak bagi isu HKR hilang supaya politik penang dikuasai balik BN.
Sebagai kristian, kami tidak diajar utk memaksa org menganuti agama kami apatah lg memberi bible kepada mereka yg bukan kristian. Nampak sgt ler kerajaan.. Bible masih dalam tahanan kerjaan pun. Ada 2 terjemahan Bible, 1 adalah dari indonesia, yg slalu diguna, yg kena tahan kat Port klang tu terjemahan Bahasa Malaysia, di mana isu khalimah Allah digunakan.
Bible yg terselamat utk BM pun dah habis dah. Even saya tak dapat yg kena translate BM. Ketara sangat..
(= =) umat Kristian dah kena rampas bible, sedangkan kami pun dah tak dpt mana2 bible, benda suci camtu kena layan sedemikian, dah tu..dah rampas, guna utk tujuan ni pula..Klu ada saudara saudari kristian kat cnie..smua tahu yg Bible BM dah tak ble dapat dah..terjemahan English je ada..yg keluar kat tv3 konon yg dah lepas tu...1 habuk pun takde. dah tu siap cop lg kat muka surat bible tu..= =
its funny when we are trying to be 1 Malaysia, mmg x ble pakai langsung..

Langkah terbaik, ialah siasat benda ni dulu, baru tembak kat org tu kalau dah terbukti..
btw, Klu la 1Malaysia Najib tu hebat sangat, kenapa tak dpt dilaksanakan? sebab benda begini berlaku. Even kawan saya share ayat2 al-Quran saya ok je..siap puji lg sebab mengajar benda baik. Tp bila ckp bible ja..smua tak boleh..Asalkan pendirian agama sendiri kuat,maka tak perlu la gentar kan? :)

Anonymous said...

Itu lah bezanya AlQuran Kitab suci Islam dan Bible Kitab suci Kristian.
Dengan senang Bible yang mereka anggap suci di edar dari tangan ke tangan begitu mudah sekali tanpa menghormati Bible yang mereka akui sebagai Al-Kitab.
Berbeza dengan Al-Quran yang dipelihara kesuciannya dari tangan-tangan kotor tanpa wuduk dan bukan untuk dijaja ibarat menjual roti benggali.
Sebagaimana mereka menghina Bible yang mereka anggap suci begitu juga hinanya agama yang mereka anuti akibat busuknya hati mereka sebusuk hati pencacai PASPKR yang menjual agama Islam itu sendiri
Fikir-fikirkanlah.
Allah pelihara kesucian Al-Quran hingga hari Qiamat.

Anonymous said...

orang kafir dah lupa sejarah perang salib!!!

Anonymous said...

Saya seorang muslim, tapi saya menegah tindakan anda itu, perbuatan seperti itu hanya menunjukkan kejahilan umat Islam, mengapa kita perlu menentang dengan kekerasan dan perang, anda fikir dengan sedemikian, Allah SWT merahmati dan memberi pahala kepada anda? Tentu sekali TIDAK! Anda mendapat dosa! Saya mempelajari tentang agama-agama di dunia, saya mengetahui agama-agama kenabian (SAMAWI) bermula daripada kepercayaan Yahudi-Kristian-sehingga kepada kedatangan Islam 610TM. Kebenaran sudah jelas, pegangan yang saya percaya selama ini tidak memberi kedamaian secara menyeluruh, saya hanya dapati peperangan, kematian, jihad, semua hanya kejahilan semata-mata, saya telah menemui kedamaian yang sejati yang saya cari selama ini, dialah Isa Al-Masih. Sungguh dialah yang memberi mata dan hati saya celik dari kebutaan. Isa Al-Masih adalah kebenaran itu, dialah MESIAS yang di tunggu-tunggu telah datang ke dunia manusia 2000 tahun yang lampau. Saya percaya bahawa Dia Isa Al-Masih adalah Ego Emi, Elohim, Ho Theos, Kurios, Al-Ilah (Allah). Terima kasih Al-Ilah yang membantu dalam perjalanan saya keluar daripada kesesatan kepada kebenaran. Semoga lebih ramai lagi saudara-saudari muslimin musliman saya beroleh cahaya kebenaran Isa Al-Masih. Amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa