Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, January 11, 2013

GEMPAR:PESERTA PERHIMPUNAN #112 BERTEMPUR DI KAMPUNG BARU

PETANG tadi dikhabarkan oleh sahabat media bahawa ada satu insiden yang tidak diingini telah berlaku iaitu beberapa kumpulan pemuda dari Kelantan telah mengamuk. Atas sebab terasa tertipu dengan janji pihak tertentu yang menjanjikan akan memberi wang RM300 untuk menghadiri ceramah di Kelab Sultan Sulaiman malam ini.

Yang lebih menyedihkan adalah mereka tidak tahu dengan siapa harus mengadu dan menuntut janji kerana orang yang berjanji untuk memberikan wang saku tersebut tidak dapat dikesan sehingga sekarang.

Rakan JB petang tadi cuba mengambil gambar semasa insiden amuk tersebut tapi cuba dihalang oleh orang ramai yang tidak mahu berita ini menjadi besar.

Insiden yang berlaku di salah sebuah restoran tom yam kg. baru tersebut sehingga hari ini masih tiada khabar berita.--Jawa Bernam

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa