Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, December 01, 2012

TERKINI:ARTIS MENGAKU MENJADI MANGSA NAFSU BUAT PEMIMPIN PAS!!!???



Hari ini dalam akhbar Utusan  menyatakan kekasalan artis Catriona Ross  apabila populariti namanya  dipergunakan parti PAS dalam beberapa kempen ceramah politik sejak akhir-akhirnya ini .

Beliau seolah-olah berasa tertipu apabila pada mulanya diundang menjayakan majlis-majlis seperti forum walhal tujuan sebenar adalah menghadiri kempen parti politik pembangkang menjelang PRU13.

" Sayangnya , kebanyakan forum atau ceamah yang saya sertai itu pada mulanya berkisar tentang sesuatu topik dengan tajuk-tajuk menarik seperti Mencapai Syurga ,  tetapi sebenarnya majlis itu dianjurkan oleh parti-parti politik pembangkang '

Selain itu , beliau juga menafikan laporan sebuah portal yang mendakwa dirinya bertudung ada kaitan dengan parti politik

" Sebab itu , ramai orang yang keliru kononnya saya sudah menyertai PAS dan menyertai kempen-kempen ceramah politik mereka sedangkan saya tidak pernah menjadi ahli parti itu "

: Selepas ini saya harap tidak ada pihak yang menjemput saya kononnya untuk memberi ceramah seperti motivasi tetapi sebenarnya berbaur politik "-- SUMBER

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa