Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, December 04, 2012

PANAS DAN TERKINI:VIDEO ANWAR IBRAHIM KANTOI DI MALAYSIA



Dalam video diatas kita dengar sendiri apabila Deepak menyatakan Nurul Izzah orang yang pertama menghubungi beliau untuk berjumpa. Atas sebab tertentu Deepak tidak meneruskan perjumpaan dengan Nurul Izzah. Menurut Deepak beliau berjumpa dengan Anwar Ibrahim setelah dirayu oleh Anwar Ibrahim beberapa kali semenjak 2010 lagi. Namun Deepak tidak mengendahkan rayuan tersebut sehinggalah beliau menghadapi tekanan akibat tuntutan hutang dari pihak Bank berjumlah sekitar RM170 juta.

  
Sasaran sebenar Deepak adalah Senator Datuk Raja Ropiaah Ketua Wanita UMNO Selangor yang bersama sama dengan Deepak sebelum ini dalam urusan perniagaan hartanah. Dan sehingga ke hari ini juga Deepak masih lagi menuntut wang nya dari Datuk Raja Ropiaah malah kes tersebut juga kini dibicarakan di Mahkamah.

TERUS BACA DI >>>PAPA GOMO<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa