Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 26, 2012

KISAH UMNO DAN PERIUK NASI PEMBENCI UMNO!!!



Alhamdulillah, akhirnya apa yang aku pendam sejak sekian lama dapat juga aku luahkan di sini, setelah ko petik nama aku hari ini dalam FB ko …

Hari nie aku nak jawab tuduhan jahat sahabat aku nie, saudara Anuar Hamzah …. Yang menuduh aku sebagai menabur pasir dalam periuk nasinya ….. Dan selepas mendoakan BN Hancur dalam PRU13, dia nak jadi orang pertama yang hulur sedekah kepada aku ….

Takpelah bro…. lebih baik ko pergi sedekah kepada anak-anak yatim, orang-orang susah lagi baik….. aku tak nak sedekah orang yang sombong macam ko nie ….

CERITA PENUH >>>DI SINI<<<

JPX: MEMANG PATUT PUN KITA LAYAN ORANG YANG TAK TAK LAYAN KITA DENGAN BAIK MACAM NI. JANGAN BERI MUKA. REZEKI DI TANGAN ALLAH DAN KALAU DIA TAK SUKA KITA, JANGAN BERI PELUANG DIA CARI REZEKI DENGAN KITA!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa