Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, September 01, 2012

WAJIB TONTON VIDEO INI!!!



Kalau kita lihat video diatas tu tidak ada pun wartawan yang bertanyakan soalan itu melakukan kesalahan ataupun menimbulkan provokasi. Sebaliknya soalan yang diajukan itu adalah satu kebenaran kerana bertanyakan "Kenapa Tidak Pakai Baju Kuning?"

Oleh kerana soalan sedemikian dan jawapan dari rakyat yang hadir malam tadi menolak untuk keganasan yang dianjurkan Pakatan pembangkang maka jentera pembangkang kepanasan dan menyerang video tersebut terutama menyalahkan wartawan yang bertugas.

Apa punya mentaliti pembangkang ni? Wartawan buat kerja pun salah ke? Ha ha Ha .... Hakikatnya rakyat Malaysia menolak keganasan yang dibawa oleh pembangkang. Kita semua 1 Malaysia dan sudah pasti menjadi kewajipan kita dalam bersatu bagi membawa Malaysia ke pringkat lebih jauh seantero dunia.

TQ PAPA GOMO

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa