Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 05, 2012

TERKINI:PAKATAN PEMBANGKANG TUKAR NAMA UNTUK HADAPI PRU-13



Punggung dan Pencacai Pakatan Pembangkang memang tak boleh dipisahkan.

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim seperti sedia maklum adalah seorang peminat punggung. Dia pernah dihadapkan ke mahkamah kerana memuaskan nafsu seks dengan menggunakan punggung orang lain.

Walaupun dilepaskan oleh mahkamah di atas alasan bukti tidak kukuh, hakim yakin kejadian yang melibatkan punggung itu berlaku.

Anwar sehingga kini masih gagal menjawab Mubahalah Atau Sumpah Laknat yang telah dibuat lama dahulu oleh pemilik punggung yang mendakwa telah digunakan oleh Anwar untuk nafsu songsangnya.

Kini punggung bukan sahaja digunakan oleh Anwar Ibrahim malahan telah digunakan oleh pengikutnya. Punggung pada mereka tidak terhad untuk memuaskan nafsu tapi kini menjadi alat mempamer dan mempraktikan politik kepunggunggan.


Menjelang tengah malam 31 Ogos 2012 yang lalu, punggung telah digunakan oleh pengikut Anwar untuk dihalakan ke foto Perdana Menteri Malaysia. Ini mungkin untuk mempamerkan rasa benci golongan ini kepada Perdana Menteri, namun sebab utama kenapa mereka memilih punggung masih dalam siasatan PDRM.


Selain punggung, ada juga yang memilih tapak kasut untuk menunjukan kebencian mereka kepada Perdana Menteri. Kelakuan dan perbuatan mereka ternyata terlalu jauh untuk disamakan dengan norma rakyat Timur, yang sedunia tahu tinggi nilai hidup mulianya.

Budak Melayu yang mempamerkan punggung ke foto Perdana Menteri tempoh hari mungkin tidak dipesan oleh Anwar Ibrahim bahawa negera Malaysia ini punya undang-undang. Budak Melayu itu juga mungkin terlalu asyik dengan punggung hingga terlupa bahawa "every action come with reaction".

Akibatnya, dia telah telah ditahan PDRM kerana menhinga pemimpin negera. Dia juga bakal didakwa di bawah mahkamah Syariah kerana mempamer punggung di khalayak ramai.


Tapi yang mendukacitakan, kenapa budak Melayu ini menutup mukanya ketika ditahan PDRM???

Kenapa rasa malu hanya ada di dalam dirinya bila dia sudah di dalam tahanan PDRM???

Bukankah dia perlu rasa malu sebelum dia berbuat demikian (mempamerkan punggung di khalayak ramai) kerana punggung itu adalah tubuh badan yang tak perlu dipamerkan kepada umum???

Adakah budak Melayu itu berasa malu dilihat dalam keadaan tangannya bergari sedangkan dia tidak malu dilihat dalam keadaan punggungnya yang boleh dilihat oleh umum???

Atau adakah punggungnya lebih cantik berbanding dengan rupa wajahnya???

Patutnya budak Melayu itu bangga ditahan kerana selama ini (rasanya) belom ada rakyat Malaysia yang waras ditahan kerana kesalahan sedemikian. 

Kini budak Melayu itu bakal merasa dari apa yang telah dilakukannya. Ini adalah contoh terbaik untuk dijadikan tauladan kepada mereka yang mengamalkan politik kepunggunggan.

Jangan salahkan kerajaan atau undang-undang kerana tiada undang-undang di Malaysia yang membenarkan rakyat Malaysia mempamerkan punggung di khalayak ramai. 

Syabas kepada PDRM yang bertindak pantas untuk memberhentikan politik punggung ini dari terus merebak di negara ini.

Allah swt menjadikan punggung untuk tujuan yang lain dan bukannya untuk digunakan bagi tujuan politik juga memuaskan nafsu. Binatang pun tidak akan menggunakan punggung selain dari tujuan itu dan itu sahaja. 

Allah memberikan kelebihan akal kepada manusia untuk berfikir tetapi budak Melayu itu telah terlupa dia mempunyai akal lalu telah berfikir menggunakan punggungnya....

JIKA INI KUALITI ORANG MUDA YANG DIGUNAKAN OLEH PAKATAN PEMBANGKANG UNTUK MENCAPAI CITA-CITA MEREKA KE PUTRAJAYA, BAYANGKAN APA NASIB NEGERA INI JIKA ORANG MUDA INI MENJADI PEMIMPIN NEGARA DI MASA HADAPAN....

Punggung dan Pakatan Pembangkang memang tidak boleh dipisahkan dan wajar kita namakan mereka PAKATAN PUNGGUNG!!!

JPX


2 comments:

Anonymous said...

memang budak2 pr pemalu orangnya

Anonymous said...

Allah memberikan kelebihan akal kepada manusia untuk berfikir tetapi budak Melayu itu telah terlupa dia mempunyai akal lalu telah berfikir menggunakan punggungnya..

AKU SETUJU

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa