Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 25, 2012

TERKINI: ANWAR IBRAHIM MASUK HOSPITAL AKIBAT SAKIT BELAKANG YANG MELAMPAU!!!



Kami berjaya mendapatkan maklumat lanjut tentang lawatan Saudagar Mimpi Tersohor Malaya,  Anwar Ibrahim ke Sarawak dan Sabah sempena sambutan ulangtahun dia “angkat sumpah” menjadi Perdana Menteri ke tujuh.  
Sempena lawatan itu, Anwar dan "Menteri Kabinetnya" telah dilaporkan menaiki sebuah jet peribadi sebagai mod pengangkutan rasmi  mereka di sana
Operasi jet peribadi itu dijalankan oleh Bresnan International Aviation of White Plain, New York.

Jet peribadi itu didaftarkan di bawah nama Wells Fargo Bank Northwest, Salt Lake City. 

Jet Dassault model Falcon 900 bernombor pendaftaran N9900BB mungkin hak milik salah seorang rakan Anwar di Amerika atau seseorang yang sangat kaya telah sanggup meminjamkan jet peribadinya kepada Anwar Ibrahim.
Melalui sumber maklumat ini, kita juga mengetahui siapa yang turut berada di dalam penerbangan jet peribadi sewa khas itu bersama Anwar Ibrahim. 

Terima kasih kepada keprihatinan Tian Chua, Naib Presiden PKR kerana sudi berkongsi gambar melalui Instagram untuk merakamkan detik-detik indah mereka di dalam jet peribadi itu.

Selain Tan Seng Giaw (DAP), Anwar turut ditemani Hatta Ramli (PAS) dan Ketua Wanitanya, Zuraida Kamaruddin. Jelas terpancar keriangan dan kegembiraan di wajah mereka kerana dapat bersama Ketua kesayangan mereka menaiki jet peribadi tersebut.

Tian Chua juga boleh dikatakan sebagai seorang jurukamera yang baik. Dia berjaya merakamkan detik-detik indah kepimpinan Pakatan Pembangkang bermewah-mewah dengan wang yang mungkin mereka dapat melalui kutipan derma di ceramah-ceramah yang mereka adakan di seluruh negara.
Gaya hidup mewah Anwar Ibrahim bukan lagi sesuatu yang boleh disembunyikan. Jika dia berkereta, dia menggunakan kereta terbaik buat Jerman. Jika dia mahu berkempen keseluruh negara, dia akan menggunakan bas tempah khas yang serba canggih yang dikhabarkan harganya mencecah jutaan ringgit dan jika dia mahu terbang, jet peribadi adalah pilihannya.

Jika kita hitung pendapatan bulanan melalui jatawatannya sebagai Ahli Parlimen dan Penasihat Ekonomi Selangor, apakah ianya cukup untuk menanggung belanja ubah suai bas, bayar sewa jet peribadi dan perbelanjaan harian untuk partinya bergerak ke seluruh Malaysia berceramah setiap malam?

Gaya hidup mewah dan perbelanjaan yang tinggi ini adalah bukti yang boleh digunakan untuk mengesahkan dakwaan yang mengatakan Anwar Ibrahim menerima dana luar negara seperti yang diterima oleh SUARAM dan Malaysiakini melalui Yahudi bernama Soros.
Belum pun menjadi Perdana Menteri, gaya hidup mewah sudah sebati dalam diri dan kelompok Anwar Ibrahim. Percakapan tentang penjimatan, kelas ekonomi dan rakyat marhaen hanya cakap-cakap politik dalam usaha Anwar Ibrahim menipu dan percubaannya memperbodohkan rakyat Malaysia.

Seban hari semakin banyak terdedah pembohongan dan kejahatan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan juga kelompoknya. 

Rakyat juga semakin sedar siapa Anwar dan apa yang perlu dilakukan untuk memastikan manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini tidak akan diberikan peluang untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Anwar Ibrahim menggunakan alasan sakit belakang sebagai satu sebab kenapa dia perlu naik jet peribadi itu untuk terbang berkempen. 


Adakah alasan ini logik untuk diterima sedangkan saban malam Anwar ligat ke sana ke sini dan adakalanya dia boleh menari di atas pentas dalam usahanya meraih simpati dan undi. 

Keaktifan Anwar Ibrahim dalam aktiviti sehariannya juga tidak memperlihatkan dia menghidapi sakit belakang yang teruk. 

Jika benar belakangnya sakit, mengapa dia masih boleh merayau satu Malaysia dan sekeliling dunia menjaja mimpinya tanpa henti semenjak bebas dari penjara beberapa tahun yang lalu??

Namun, kita boleh beranggapan bahawa belakang Anwar Ibrahim masih sakit dan ubatnya hanya pada China Doll.


Kita juga boleh beranggapan bahawa Anwar menerima bayaran yang tinggi melalui penjualan DVD aksi terlarangnya bersama China Doll untuk membayar sewa jet dan memang benar-benar dia sakit belakang sehingga terpaksa naik jet peribadi sebagai mod pengangkutannya akibat hentaman kuat ketika melakukan "rawatan" bersama China Doll tersebut.


JPX

3 comments:

Anonymous said...

Aku tak pernah tengok video seks mangkok ni! Bila dh tengok gambar bwh tu...JIJIK betul tengok aksi2 dia haha...

SHAMTORPEDO said...

SEDAP JADI ANWAR IBRAHIM NI, LELAKI..PEREMPUAN...ISTERI...WANG.....TETAPI BEBAS BERTAHUN ERNJOY..PEMECAH TRADISI BANGSA MALAYSIA.

Anonymous said...

ANTARA SEX SHURGA ...SEX NERAKA...ANWAR PILIH?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa