Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, August 29, 2012

WAJAH PEMIMPIN PEMBANGKANG PELAKU SUMBANG MAHRAH DIDEDAHKAN???!!!



Sehingga jam ini kita masih menunggu berita terkini tentang kes sumbang mahram yang dilaporkan di media massa sejak semalam.

Kes sumbang mahram itu dikatakan melibatkan seorang pemimpin parti pembangkang. Pemimpin itu telah melakukan perbuatan terkutuk itu mehingga menyebabkan anaknya telah melahirkan seorang bayi baru-baru ini.

Berita terbaru, pemimpin parti pembangkang itu telah dibebaskan dari tahanan polis. Kita masih tak tahu siapakah dia pemimpin pembangkang itu kerana wajahnya tidak disiarkan.

Menang tak teduh cerita melibatkan skandal seks yang melibatkan pemimpin pakatan pembangkang. Memang moral pemimpin pembangkang sangat rendah dan akal mereka  terlalu rendah kerana bertuhankan nafsu.

Tapi akan daya, kalau kepada tak betul bontot pun tak betul. Tak cukup China Doll, jubur jantan pun mereka sapu.

Sudahlah jubur jantan pun mereka sapu, anak sendiri pun mereka hentam. Kalah binatang.

Bila pelaku sumbang mahram ni dah dibebaskan, kita sama-sama tunggu apa tindakan yang akan dikenakan ke atas jantan lakhnat tu.

Adakah parti yang terlibat akan terus simpan orang gila seks tu dalam parti mereka atau mengaku memang pembangkang kat Malaysia ni memang ramai yang gila seks bebas, terlarang dan sebarang...hehehehe

JPX


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa