Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, August 20, 2012

LAGI RAHSIA BESAR PEMIMPIN DAP BOCOR



Ramai yang tak tahu bahawa DAP di P.Pinang sudah semakin hilang kepercayaan dari rakyat negeri ini.. Ramai juga yang tak sedar bahawa Lim Guan Eng kini semakin hilang pengaruh dikalangan masyarakat cina sendiri..

Jika sesiapa yang rajin menelaah akhbar cina tempatan, mereka pastinya tahu bahawa DAP dan Lim Guan Eng di P.Pinang sudah tinggal nyawa-nyawa ikan menjelang PRU13.. 

DAP negeri dikaitkan dengan penyelewengan tanah serta kemelut kronisme yang maha dahsyat.. Lim Guan Eng pula bergelut untuk menafikan isu skandal dengan wanita simpanan seperti yang didedahkan oleh pemimpin MCA di sidang Dewan Undangan negeri Melaka tak lama dulu..

Malah, ada khabar angin yang mengatakan Ketua Menteri tersebut mempunyai hubungan sulit dengan lebih dari seorang wanita.. Betul atau tidak khabar angin itu, hanya dia yang mampu menjawabnya..

Walaupun ada yang berkata perbuatan menyimpan wanita simpanan dikalangan masyarakat cina adalah biasa, namun ramai orang cina di P.Pinang tak dapat menerima perbuatan Ketua Menteri DAP tersebut..

1 comment:

Anonymous said...

orang cina tak dapat menerima sikapnya tak per tapi orang orang PAS tetap akan menyokongnya. cuba tanyakan kepada nik aziz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa