Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, July 12, 2012

WAJIB TONTON: VIDEO ADUN BN SEDANG "MEMBALUN" TERSEBAR

SEKADAR HIASAN



BETUL PUNYA BALUN...
SAMPAI DAH TAK LALU NAK PAKAI KOPIAH YB PAS TU...
SYABAS BN..
MEMANG KENA AJAR ORANG PAS NI...
DAH MELAMPAU-LAMPAU MEREKA BERTOPENGKAN AGAMA UNTUK POLITIK...


JPX

10 comments:

Anonymous said...

hujah yg extremely bagus. taib harun terpinga pinga mcm bangkitnya org dari tido yg sgt lama diulit mimpi indah dlm syurga PAS....

Anonymous said...

bila pakai kopiah putih sudah rasa diri konon2nya pakar agama dan menganggap org lain tidak tahu agama cetek ilmu...

tapi bila sisongkok hitam balun terus sikopiah putih tersentak terkejut panas punggung sampai terlupa nak pakai kopiah....

baru para sikopiah putih sedar rupanya agama islam ni bukan hanya utk yg sikopiah putih saja..

Anonymous said...

hhahahahahahah....terguling2 aku tengok taib harunG terpinga2 dengan muka seposen dek kena balun dgn Adun BN. Guano gitu gak..?

Anonymous said...

malu jer tok ulama PAS ni. tak pandai mana pun ilmu agama ... nampak sangat bangangnya HARUN TAIB yg hamPAS sial ni

Anonymous said...

bila tengok video hok bahas DUN kelantan,hambo nak bagi kesimpulan la...rakyat kelantan tak dapat ghpo2 pong..bahas hok ilmu dale dewan ,samo di luar dewan tika gi berceramah.Tak do perancange tuk rakyat negeri dalam tempoh 10,20 tahun ke depe,bahas pasal pencapaian kerajaan negeri,target lagu mano,nak perbaik lagu mano...kaya dgn ilmu islam,tapi tak do idea.Kalau dah 3 penggal memerintah kerajaan negeri kelantan,masalah keperluan asas utk rakyat, tak do masaalah,malah bersedia menerima utk kapasiti pelabur.Untuk majlis ilmu ada tempatnya,untuk kemajuan rakyat negeri pong ada tempatnya di DUN.

Anonymous said...

bila tengok video hok bahas DUN kelantan,hambo nak bagi kesimpulan la...rakyat kelantan tak dapat ghpo2 pong..bahas hok ilmu dale dewan ,samo di luar dewan tika gi berceramah.Tak do perancange tuk rakyat negeri dalam tempoh 10,20 tahun ke depe,bahas pasal pencapaian kerajaan negeri,target lagu mano,nak perbaik lagu mano...kaya dgn ilmu islam,tapi tak do idea.Kalau dah 3 penggal memerintah kerajaan negeri kelantan,masalah keperluan asas utk rakyat, tak do masaalah,malah bersedia menerima utk kapasiti pelabur.Untuk majlis ilmu ada tempatnya,untuk kemajuan rakyat negeri pong ada tempatnya di DUN.

Anonymous said...

bila tengok video hok bahas DUN kelantan,hambo nak bagi kesimpulan la...rakyat kelantan tak dapat ghpo2 pong..bahas hok ilmu dale dewan ,samo di luar dewan tika gi berceramah.Tak do perancange tuk rakyat negeri dalam tempoh 10,20 tahun ke depe,bahas pasal pencapaian kerajaan negeri,target lagu mano,nak perbaik lagu mano...kaya dgn ilmu islam,tapi tak do idea.Kalau dah 3 penggal memerintah kerajaan negeri kelantan,masalah keperluan asas utk rakyat, tak do masaalah,malah bersedia menerima utk kapasiti pelabur.Untuk majlis ilmu ada tempatnya,untuk kemajuan rakyat negeri pong ada tempatnya di DUN.

Anonymous said...

PAS ni cakap x serupa bikin..Ceramah meka pandai sebab modal air liur basi..lepas tu dpt duit derma. Bila bab nak buat keja x pandai, bab nak bini lebih bab nak ..benda sedap tak perlu ajar...

anaklanang hasan said...

Memang Rasullah tak rasuah syurga, tapi jamin syurga kerana Baginda layak utk jamin manusia masuk syurga. Nik aziz tu siapa nak jamin org masuk syurga. Diri dia pun belum tahu lagi. Ulamak lain spt Dr Haron Din pun tak berani jamin undi PAS masuk syurga....Ustaz ni memang pandai ugama tapi tak pandai nak paham apa org cakap.....PAS tu parti bukan ugama. Kalau undi pas masyuk syurga macamana org Islam yg tak de parti pas kat negeri diorang? macamana pulak org Islam dari zaman nabi Adam dan sebelum adanya pas, tak bolih masuk syurga lah mereka.....

Anonymous said...

hoh sedap kecek. Hadir perhimpunan agung tak? Kalau bentang di PWTC, sedap nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa