Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, June 14, 2012

WAJIB BACA: DAP BABI GUNA BABI UNTUK HALAU ORANG MELAYU!!!



INI MEMANG DAH MELAMPAU...
CINA KURANG HAJAU NI MEMANG DAH TAK BOLEH DIBIARKAN..
KITA PUNYA BAIK TERIMA MEREKA...
KITA PULAK NAK DIHALAUNYA..
NI SUDAH LEBIH...
PIHAK KERAJAAN KENA KERAS SIKIT..
KITA PILIH KERAJAAN UNTUK BELA RAKYAT...
KALAU KES BABI MACAM NI PUN KERAJAAN TAK BOLEH SELESAI...
SUSAHLER JAWABNYA..
BABI NI KAN NAJIS BERAT..
KENA JAGA SENSETIVITI ORANG ISLAM...

KEPADA DAP KOMUNIS PULAK...
JANGAN NAK LEBIH-LEBIH PULAK..
KAU KENA INGAT ASAL USUL KAU...
JANGAN NAK BUAT SUKA HATI JER...
BABI PUNYA BABI...
AKU CADANG SALUR JER TAIK BABI TU PERGI RUMAH CINA DAP LAHANAT NI..
BIAR DIA RASA...

JPX


14 Jun. Sg Bakap- Penduduk kampung Titi Hitam melahirkan rasa kecewa mereka terhadap kepimpinan ADUN PKR YB Makhar yang ternyata gagal membela nasib rakyat khususnya orang Melayu. Mereka kecewa kerana permasalahan ini telah di utarakan kepada YB Makhtar ADUN Sg Bakap dan juga kepada anaknya encik munir yang merupakan pengerusi JKKN Sg Bakap Selatan. Keadaan bertambah teruk apabila segala luahan perasaan penduduk kampung tidak dipedulikan. Penduduk kampung dibiarkan bertindak mengikut keputusan masing masing. 

Pada 11 Jun yang lalu, penduduk telah membuat keputusan untuk menganjurkan demo bantahan berkaitan saliran kumbahan babi yang disalirkan ke kampung mereka. Mereka menyatakan kerajaan negeri telah meluluskan projek ini melalui agensi Jabatan Parit dan Saliran. Kuasa saliran di bawah kuasa negeri. YB Makhtar dikatakan takut untuk membawa perkara ini ke pengetahuan lim guan eng. 

Apatah lagi adun jawi tan beng huat seolah olah bermain wayang dan mempertahankan tindakan kerajaan negeri. Bagi penduduk kg titi hitam, mereka melihat apa yang berlaku sebagai bukti jelas kerajaan dap baru 4 tahun memerintah dah ingin menghalau kaum melayu dan india secara halus. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa