Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, June 29, 2012

ALHAMDULILAH:PAS SEMAKIN HARI SEMAKIN TAKUT DAN MENUJU JAHANAM




Ketakutan yang dipasarkan oleh Pas dan Lim Guan Eng, kononnya menentang PRU diadakan semasa musim Haji amat melucukan. Mereka bermain persepsi sendiri, mereka syok sendiri, malah mereka kelihatan Ketakutan sendiri.

Isunya bila masa DS Najib membuat kenyataan akan membuat PRU pada musim Haji. Kenapa takut sangat dengan bayang-bayang sendiri? Amat kasihan puak-puak Pas kebuluran hendak BerPilihanraya sejak tahun 2009 lagi.

Dahulu, apabila DS Najib mengambialih kepimpinan negara, maka berdegar-degar Din Puduraya membuat imaginasi kononnya PRU13 akan diadakan bulan Disember 2009! Anwar pun turut memukul canang kononnya DS Najib tidak ada jalan lain melainkan mengadakan PRU13 pada Disember 2009!

Kemudian, Mustapha Ali pun memperbodohkan Haji Hadi dan Nik Aziz dengan menyeru semua dalam Pas supaya bersedia akan diadakan PRU13 pada bulan Jun 2010. Tunggu punya tunggu tak ada juga, akhirnya mereka ubah lagi, kita mesti bersedia bulan Disember 2010, kata mereka.

Masuk tahgun 2011, mereka memperbodohkan lagi ahli-ahlinya supaya kami yakin sangat-sangat yakin PRU13 akan diadakan pada bila-bila masa tahun 2011. Semua jentera mesti bergerak sekarang seru mereka memperbodohkan ahli mereka sendiri. Tak jadi-jadi jugak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa