Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, May 21, 2012

PAS NEGERI MELAKA PENYEBAR AJARAN SEKS SEJENIS!!!


Dewan Himpunan Penyokong PAS Melaka yang bercadang membawa Ambiga ke Merlimau untuk berceramah di Markaz As-Solihin telah berjaya digagalkan oleh kekuatan orang Melayu yang cintakan Islam.

DHPP yang lebih berkuasa dari Pesuruhjaya PAS Melaka dalam hal ini juga adalah bukti bahawa ada agenda jahat kafir dalam cubaan membawa fahaman jahat dengan menggunakan orang Islam sebagai senjata mereka.

Adly Zahari adalah Pesuruhjaya PAS Melaka sekarang. Mengikut sumber, dia telah diarahkan untuk mengatur dan menerima cadangan Ketua DHPP Melaka membawa Ambiga di Melaka. Tanpa sebarang perbincangan dengan pimpinan PAS Melaka, Adly terima dan akur dengan arahan Ketua DHPP Melaka ini.

Adly Zahari adalah seorang yang pro Anwar Ibrahim. Sebagai seorang pemimpin PAS Melaka, dia menggunakan kuasa yang ada untuk sama-sama membantu kejahatan orang kafir melaksanakan kerja mereka untuk mendapatkan "mileage" politik.

1 comment:

Anonymous said...

Parti Ajaran Songsang betul la.. PAS kuda tunggangan DAPig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa