Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, May 03, 2012

PANAS PAGI KHAMIS: LAGI KERJA BURUK AZMIN ALI DIDEDAHKAN



Azmin Ali, satu nama besar dalam kancah politik di Malaysia. Anak didik Anwar Ibrahim ini ternyata sangat "kejam" dalam bermain politik.

Dia berjaya duduki kerusi Timbalan Presiden PKR dengan menjalankan pemilihan parti yang boleh dikatakan sebagai satu pemilihan parti yang sangat teruk dalam sejarah politik Malaysia. Hal ini juga berlaku ketika Anwar merampas kerusi Timbalan Presiden UMNO dari Allahyarham Tun Ghafar Baba satu masa dulu ketika dia. Satu kebetulan bukan..

Kalau kita masih ingat, dia mengatur perwakilan "hantu", kertas undi berlebihan dan melaksanakan serangan fizikal semasa pemilihan partinya untuk memastikan kemenangan sebagai Timbalan Presiden PKR. Jadi tidak mungkin dia akan kalah dan ternyata dia kini adalah Timbalan Presiden PKR.

Kini dia adalah orang paling kanan Anwar Ibrahim. Sekarang dia sedang melaksanakan ilmu politik jahat Anwar  untuk memastikan gurunya yang juga mempunyai nafsu seks yang sama taraf dengannya menjadi Presiden pertama Republik Malaysia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa