Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, May 18, 2012

PANAS PAGI JUMAAT: PAS MELAKA JEMPUT PENGAMAL SEKS BEBAS, PONDAN, GAY DAN LESBIAN DATANG KE MARKAZ AS-SOLIHIN












Berita kedatangan musuh nombor satu umat Islam, Ambiga ke Melaka "disambut baik" oleh penduduk Merlimau.

Malam tadi lebih kurang 200 warga Merlimau telah berkumpul secara aman di perkarang Balai Polis Merlimau untuk membuat laporan polis sempena "menyambut" kedatangan Pengerusi BERSIH itu ke sini.

Pelbagai Ngo, Pertubuhan Belia, parti komponen BN dan penduduk setempat berkumpul dan sepakat untuk membuat laporan polis untuk memastikan Ambiga tidak menjejakkan kaki ke bumi Merlimau.

Ini adalah atas kerisauan penduduk setempat yang mana tahu kejahatan yang akan dibawa oleh Ambiga ke sini. Dia adalah seorang pejuang murtad yang anti Islam dan pejuang seks bebas.

Atas alasan itu penduduk Merlimau tidak mahu penjahat dan musuh Islam ini datang dengan niat menghasut dan meyebarkan fahamannya yang bertentangan dengan agama dan hidup orang Malaysia.

Lebih 30 laporan polis dibuat di sini malam tadi. Turut hadir adalah YB Roslan Datuk Ahmad, selaku ADUN Merlimau dan YB Datuk Hasan Abd Rahman, ADUN Sungai Rambai

Penduduk Merlimau juga berjanji akan memastikan satu sambutan yang amat luar biasa bagi menyambut kedatangan Ambiga jika dia benar-benar mahu datang ke sini.

Mereka juga tidak mahu Ambiga yang telah mencetuskan rusuhan di Kuala Lumpur pada 28/4 yang lalu hadir kerana semua warga Merlimau adalah pencinta keamanan.

Ramai juga yang kecewa dengan sikap PAS Melaka yang menjadi tuan rumah kepada kedatangan musuh Islam ini. PAS dilihat sebagai sekutu musuh Islam dan wajar menggugurkan perkataan Islam dari nama parti mereka.

Sikap bersahabat dengan musuh Islam ternyata bukan ciri parti yang berteraskan Islam. PAS menggunakan agama sebagai modal politik dan ini adalah satu sifat yang sangta keji lagi hina.

PAS sanggup merendahkan martabat Islam dan harga diri mereka semata-mata untuk kepentingan politik. Apakah PAS tidak tahu atau sengaja buat-buat tak tahu tentang kejahatan Ambiga selama ini?? Adakah hanya kerana dendam politik, mereka sanggup menggadai harga diri dan nama baik Islam sekaligus bersubahat dengan musuh Islam???

Jika Ambiga dan PAS tidak takut untuk datang ke Merlimau, maka warga Merlimau juga tidak akan gentar untuk menyambut kedatangan dia ke sini. Ambiga dijangka akan hadir ke Pasti As Solihin, Merlimau Pasir pada 19/5/2012 jam 4 petang untuk satu majlis Hi-Tea anjuran PAS Melaka.

JPX

5 comments:

Anonymous said...

Kami warga Melaka yang berada diperantauan menyokong penuh hasrat warga Melaka yang cintakan keamanan.
Syabas orang Melaka. Sekali agama kita diludah oleh kafir laknatullah ini dan kuncu-kuncunya, kita tetap ingat sampai bila-bila....

Anonymous said...

owh...pas pon buat hi-tea...ekekeke

ingatkan buat bacaan yassin dan solat hajat dgn ambiga...

Anonymous said...

keling sekor ni patut dah lama dihalau dari Malaysia ni. mana ada orang Malaysia yang perangai macam sial macam ni...

Anonymous said...

pas sekarang dah liberal jadi tak salah nak buat hitea. hari tu siap buat konsert pop yeh yeh lagi. itu semua ajaran buku jingga

Unknown said...

PAS kan dah gugurkan perjuangan negara Islam... Ambiga is welcomed by PAS!!

KERANA TERDESAK, NURUL IZZAH KERAH RAJA PETRA SERANG RAJA NONG CHIK? Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa